خبرگزاری کار ایران

استاندار قم در دیدار کاندیداهای انتخاباتی:

نامزد‌های انتخاباتی اخلاق را در تبلیغات خود رعایت کنند

استاندار قم بر ضرورت رعایت اخلاق انتخاباتی و پرهیز از تخریب دیگران توسط نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد.

به گزارش ایلنا از قم، سید مهدی صادقی استاندار قم بعد از ظهر امروز در نشست با کاندیداهای مجلس شورای اسلامی که در تالار معصومیه برگزار شد طی سخنانی بر ضرورت رعایت ضوابط انتخابات توسط نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد. 

استاندار قم با تاکید بر رعایت اخلاق انتخاباتی توسط کاندیدا‌ها افزود: هر یک از کاندیدا‌ها باید رعایت اخلاق سیاسی و انتخاباتی را در دستور کار خود قرار دهند و از انجام هر کار خلاف اخلاق خودداری کند. 

نماینده عالی دولت در استان با تاکید بر خودداری نامزد‌ها از تخریب، تصریح کرد: کاندیدا‌ها برای افزودن هواداران شان نباید به تخریب دیگر نامزد‌ها بپردازند و اخلاق اسلامی بایستی در فضای انتخابات حاکم شود. 

وی با اشاره به تعیین بازهٔ مشخص زمانی برای کاندیدا‌ها برای انجام تبلیغات ادامه داد: کاندیدا‌ها و هوادارانشان نباید در بیرون از آن بازه به انجام فعالیت‌های تبلیغی بپردازند. 

صادقی با ابراز امیدواری نسبت به برگزاری پرشور انتخابات با حضور گستردهٔ مردم خاطرنشان کرد: اهمیت انتخابات بر ملت فهیم و با بصیرت ایران پوشیده نیست بنابراین انتظار برگزاری انتخابات پرشوری را در هفتم اسفند داریم. 

استاندار قم با بیان اینکه از ابتدای انقلاب تا کنون، انتخابات‌ها همواره سبب ایجاد نا‌امیدی در دل دشمن و امیدواری در ملت ایران شده است تصریح کرد: ملت‌های ستمدیده جهان از موفقیت این حماسه ملی در جمهوری اسلامی خوشحال می‌شوند.

کد خبر : ۳۴۸۳۸۱