خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر کشور خبر داد؛

ایجاد اصلاحات در ساختار سازمانی وزارت کشور

معاون وزیر کشور از اصلاح ساختار سازمانی وزارت کشور در راستای چابک سازی و ارتقاء‌بهره وری دولت خبر داد.

به گزارش ایلنا از قم، ‌جواد ناصریان معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت کشور، در نشست معاونین توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری‌های منطقه یک کشور که به میزبانی استانداری قم و در تالار امام رضا (ع) فرمانداری برگزار شد طی سخنانی ضمن عرض تسلیت شهادت امام حسن عسگری (ع)، چابک سازی دولت را به عنوان یکی از برنامه‌ها و اولویت‌های مهم دولت تدبیر و امید مورد توجه قرار داد. 

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای اصلاح ساختار سازمانی وزارت کشور با هدف اثربخشی و ارتقاء خدمات رسانی افزود: بهره وری بیشتر و حفظ اقتدار حاکمیتی از اهداف این تغییر ساختار می‌باشد. 

ناصریان سیاست واگذاری و تفویض اختیار به استان‌ها در قبال مسائل به عنوان یکی دیگر از برنامه‌های راهبردی دولت را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: واگذاری اختیارات به استان‌ها در کارگروه مورد نظر با همکاری کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی و نمایندگان دولت در حال بررسی است. 

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت کشور در ادامه با اشاره به تدابیر اتخاذ شده برای برگزاری همزمان انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در وزارت کشور افزود: کلیهٔ نیاز‌ها و خدمات پشتیبانی ستاد انتخابات کشور و استان‌ها مهیا شده است.

کد خبر : ۳۳۱۵۸۷