خبرگزاری کار ایران

فراهانی به ایلنا خبر داد؛

مسمومیت ۶کارگر کارخانه در قم با گاز کلر

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم، گفت: ۶کارگر کارخانه در یکی از شهرک‌های صنعتی قم دچار مسمومیت با گاز کلر شدند.

«مهدی فراهانی» در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در قم، با اشاره به حادثه فوق گفت: بامداد امروز چهارشنبه ۲۰آبانماه۹۴، مسمومیت با گاز کلر در کارخانه‌ای در یکی از شهرکهای صنعتی، منجر به انتقال ۵نفر (به علت مشکلات تنفسی) به مراکز درمانی سطح شهر توسط اورژانس ۱۱۵ شد و ۱نفر نیز در محل درمان به صورت سرپایی مورد مداوا قرار گرفت. 

وی خاطرنشان کرد: دوشنبه هفته جاری نیز، استنشاق گاز منواکسید کربن منجر به مسمویت دختری ۱۷ ساله شد که توسط پرسنل اورژانس و به صورت سرپایی در محل حادثه، مداوا انجام شد. 

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم، در خبر دیگری نیز گفت: در حادثه واژگونی یک دستگاه پژو در جاده سلفچگان – نیزار که حدود ساعت ۲۳ شب گذشته رخ داد، یک نفر جان خود را از دست داد و دو تن نیز مجروح شدند که با توجه به وخامت حال مجروحان، دو دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد. 

فراهانی، خاطرنشان کرد: همچنین در حادثه برخورد یک دستگاه خودرو تویوتا با گاردریل که حدود ساعت ۷ صبح روز ۱۷ آبان ماه جاری در آزادراه قم - کاشان رخ داد، پدر و مادر خانواده قطع عضو شدند و فرزند سه ساله خانواده نیز مجروح شد.

کد خبر : ۳۲۰۹۵۲