خبرگزاری کار ایران

شب گذشته انجام شد؛

دیدار اصلاح طلبان با معاون عمرانی استاندار قم + تصاویر

جمعی از نمایندگان احزاب اصلاح طلب در استان قم، با حضور در دفتر معاون عمرانی استاندار قم، با وی دیدار و گفت‌و‌گو کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، جمعی از مسئولین و نمایندگان احزاب اصلاح طلب در استان قم، با حضور در دفتر معاونت عمرانی استانداری قم، با محسن بهشتی دیدار و گفت‌و‌گو کردند.

در این دیدار ابتدا جمعی از اصلاح طلبان، ضمن تبریک انتصاب محسن بهشتی به معاونت عمرانی استانداری قم، از وی خواستند که از فرصت مسئولیت برای خدمت شایسته به مردم استفاده کند.

حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین نادی عضو مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم و از نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی، درسخنانی ضمن تبریک انتصاب محسن بهشتی به معاونت عمرانی استانداری قم، گفت: امیدواریم با استفاده از فرصت خدمت به مردم، اقداماتی را در حوزه عمرانی به انجام رسانید که شهر قم نزد مردم این شهر، زائرانی که از شهرهای مختلف کشور به قم سفر می‌کنند و حتی نزد افرادی که از کشورهای دنیا برای زیارت یا تحصیل علوم دینی به قم می‌آیند، آبرومند باشد.

حجت الاسلام و المسلمین سیدابوالفضل موسویان دیگر عضو مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم نیز در سخنانی، تأکید کرد: شکرانه فرصت خدمت که امروز در اختیار شما قرار گرفته، خدمت صادقانه به مردم است؛ خوشبختانه آقای بهشتی بومی قم است و نیازی نیست که چندماه از دوران خدمت خود را برای شناسایی استان از دست دهد.

علی چهرقانی دبیر حزب اسلامی کار در استان قم، با بیان اینکه آقای صادقی استاندار قم با انتصاب آقای بهشتی به معاونت عمرانی خود، کار عمران استان را به اهل آن سپرد، گفت: با انتصاب آقای بهشتی در این جایگاه، توقعات مردم نیز بالا خواهد رفت و امیدواریم با عملکرد خوب معاونت عمرانی استاندار، عقب ماندگی‌های قم در حوزه عمرانی، تا حد امکان بر طرف شود.

علی محمد فراهانی عضو انجمن اسلامی مهندسان استان قم نیز در این دیدار با بیان اینکه قم از عقب ماندگی‌های عمرانی فراوانی رنج می‌برد، خواستار تلاش مسئولان برای اخذ اعتبارات مالی استان قم شد.

سید ابوالفضل کاویانی عضو انجمن اسلامی معلمان استان قم هم با بیان اینکه بسیار خوشحالیم که آقای بهشتی پست معاونت عمرانی استانداری قم را قبول کرد، گفت: امروز مجموعه استانداری قم، مجموعه قابل توجهی است که عملکرد آن‌ها در نگاه مردم به دولت تدبیر و امید نقش قابل توجهی دارد.

یزدان پناه عضو انجمن اسلامی پزشکان استان قم نیز در این جلسه با بیان اینکه حضور آقای بهشتی در جایگاه معاونت عمرانی استان، می‌تواند در ارتقاء و پیشرفت قم مؤثر باشد، و از این رو به خودمان تبریک می‌گوییم، خاطرنشان کرد: با وجود اینکه بسیاری از مسئولان ارشد کشور می‌گویند که قم استان خاصی است اما عملا توجه چندانی به قم نشده که امیدواریم با ارائه طرح‌های مناسب، توجهات کافی به این استان صورت گیرد.

اکبر شوکت دبیر اجرایی خانه کارگر قم نیز ضمن تبریک انتصاب محسن بهشتی به معاونت عمرانی استانداری قم، گقت: زیر مجموعه‌های عمرانی در استان قم از جمله نظام مهندسی و شهرداری، آن طور که باید و شاید عملکرد قابل قبولی از خود ارائه نداده‌اند و از این رو امیدواریم که حضرتعالی این مجموعه‌ها را برای خدمت بهتر به مردم، هماهنگ کنید؛ همچنین تقاضامندیم که اتاق فکری از افراد توانمند استان قم در حوزه عمرانی را تشکیل دهید تا عقب ماندگی‌های عمرانی قم از جمله پروژه عمار یاسر، ادامه تونل غدیر و... برطرف شود؛ همچنین در طول سال‌های گذشته ساخت و سازهای قم به گونه‌ای بوده که نه می‌توان آن را معماری اسلامی و نه معماری ایرانی دانست و از این رو امیدواریم با تعاملات با بخش خصوصی از جمله مجموعه‌های کارگری و پیمانکاران، برای رفع این معضلات نیز اقدامات لازم صورت گیرد.

آجرلو دبیر حزب مردمسالاری در استان قم نیز با تبریک انتصاب بهشتی به معاونت عمرانی استانداری قم، خواستار انجام کارهای عمرانی قم به صورت کار‌شناسی و توقف طرح‌هایی شد که در گذشته به صورت غیرکار‌شناسی صورت گرفته است.

حجت الاسلام علی عبدی انبوهی دبیر انجمن اسلامی کارمندان ایران اسلامی در استان قم نیز با تبریک انتصاب بهشتی به معاونت عمرانی استان قم، خواستار توجه معاون استاندار قم به توزیع عادلانه فضای سبز در استان شد.

معاون استاندار قم: در دولت یازدهم کارهای خوبی برای استان قم انجام شد

محسن بهشتی معاون عمرانی استاندار قم نیز پس از بیان اظهارات مهمانان خود و تشکر از آن‌ها، گفت: قطعا هر استانی با نیروهای توانمند بومی خود می‌تواند در عرصه‌های مختلف به پیشرفت دست پیدا کند.

وی گفت: برای توفیقات بیشتر در حوزه عمرانی استان قم، باید با شهرداری و شورای شهر قم نیز هماهنگی لازم را داشته باشیم، چرا که قم استانی است که فقط یک شهر مهم دارد.

معاون عمرانی استانداری قم با بیان اینکه علی رغم میل باطنی‌ام این پست را پذیرفتم، خاطرنشان کرد: در حدود دوسالی که به عنوان مدیر کل راه و شهرسازی استان قم فعالیت داشتم، ۵ الی ۶ کار بزرگ را در سطح استان شروع کردیم که فکر می‌کردم اگر‌‌ همان کار‌ها نیز به سر انجام برسد، دین خود را به مردم قم انجام داده باشم، به همین جهت دوست داشتم در‌‌ همان جایگاه بمانم تا این کار‌ها به اتمام برسد؛ البته آن کار‌ها همچنان ادامه دارد و امیدواریم با انتصاب یکی از افراد بومی توانمند در آن جایگاه، شاهد اتمام آن پروژه‌ها نیز باشیم.

وی با بیان اینکه در دوران دولت تدبیر و امید، اقدامات خوبی در حوزه اداره کل راه و شهرسازی استان قم صورت گرفت، گفت: برای مثال جاده قم – جعفریه که اوضاع آن بسیاری از خانواده‌ها را عزادار کرده بود، سامان خوبی پیدا کرد.

بهشتی با بیان اینکه قم از عقب ماندگی‌های متعددی رنج می‌برد، گفت: برای مثال برای آبگیری در سد برای ذخیره آب مورد نیاز مردم استان قم، نیازمند ۸۰میلیارد تومان اعتبار هستیم که اگر این اعتبار نباشد، در این فصل آبگیری نمی‌توانیم آب مورد نیاز خود را ذخیره کنیم؛ سد پر آب نیز یعنی حداقل ۲ سال آب مورد نیاز مردم قم را تأمین خواهد کرد.

وی با اشاره به سفر چند ماه گذشته آقای روحانی رئیس جمهور به شهر قم نیز گفت: در سفر اخیر دکتر روحانی به قم، قول احداث بیمارستان هزار تختخوابی به وسعت صد هکتار و در منطقه پردیسان داده شد که این کار نه یک کار استانی، و نه حتی یک کار ملی، که یک کار فرا ملی محسوب می‌شود؛ در حال حاضر درمانگاه تخصصی چشم پزشکی جوادالائمه (ع) قم، افراد بسیاری از نقاط مختلف ایران را به قم می‌کشاند و قطعا این بیمارستان هزار تختخوابی نیز می‌تواند قم را از نظر توریسم درمانی در جایگاه قابل قبولی قرار دهد.

معاون عمرانی استاندار قم، با بیان اینکه در دولت قبل، با یک کار غیر کار‌شناسی، ایستگاه راه آهن قم را از محدوده شهر، به ایستگاه محمدیه منتقل کردند که باعث زحمت مردم می‌شد، گفت: طرحی در دستور کار است که یک خیابان به طول ۴۰۰ متر از ایستگاه راه آهن قم تا حرم حضرت معصومه احداث شود که قطعا این اتفاق نیز موجب جذب سرمایه گذاران و همچنین رفاه حال مردم و زائران خواهد شد.

وی در پایان گفت: مایلم برای انجام امور عمرانی در استان قم، از همه ظرفیت‌های متخصص موجود در استان استفاده کنم.

کد خبر : ۳۱۸۲۷۲