خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی:

امر به معروف و نهی از منکر ساز و کار سلامت اجتماع است

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: امر به معروف و نهی از منکر نیز ساز و کارهای حفاظت و سلامت اجتماع در برابر آسیب‌هاست در همین راستا باید امر به معروف و نهی از منکر همیشه در جامعه صورت گیرد.

به گزارش ایلنا از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا آشتیانی در مراسم تجلیل از بازنشستگان نمونه تامین اجتماعی که در سالن همایش‌های تامین اجتماعی استان قم برگزار شد، با اشاره به اهمیت بهداشت و سلامت در جامعه اظهار کرد: به خاطر حساسیت بالای سلامت، دولت باید توجه ویژه‌ای به وزارتخانه بهداشت داشته باشد.

وی در ادامه خدمات تامین اجتماعی در بخش درمان در استان قم را مورد توجه قرار داد و بیان کرد: بیمارستان امام رضا(ع) در قم خدمات خوب و با کیفیتی به شهروندان قمی ارائه می‌کند و این نعمت بزرگی است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مسئولان تامین اجتماعی مخلصانه و دلسوزانه برای مردم خدمت می‌کنند، تصریح کرد: البته در شهر قم که مرکز و پایگاه انقلاب بوده است، باید خدمات و امکانات بهداشتی بهتری به مردم ارائه شود.

وی در ادامه با اشاره به نامگذاری هفته اول محرم به هفته امر به معروف و نهی از منکر گفت: امر به معروف و نهی از منکر نیز ساز و کارهای حفاظت و سلامت اجتماع در برابر آسیب‌هاست در همین راستا باید امر به معروف و نهی از منکر همیشه در جامعه صورت گیرد.

آشتیانی با اشاره به اینکه در شرایط کنونی آسیب‌های مختلف بنیان خانواده‌ها را تهدید می‌کند خاطرنشان کرد: مدت‌ها پیش در مورد تزلزل بنیان خانواده‌ها هشدارهایی به مسئولان داده شد، اما آنها به سادگی از کنار این موضوع گذشتند و اکنون شاهد هستیم که در استان تهران از هر چهار ازدواج یک مورد به طلاق ختم می‌شود.

وی با بیان اینکه مسئولان باید نسبت به این معضل اجتماعی چاره‌اندیشی کنند، گفت: انقلاب سبب ایجاد اعتماد و امنیت در جامعه و بین مردم شد، در همین راستا نباید امروزه به گونه‌ای عمل شود که این اعتماد از بین برود.

کد خبر : ۳۱۵۳۵۱