خبرگزاری کار ایران

در پی تصادف مینی‌بوس اتباع افغان؛

شناسایی اجساد اتباع افغان در حال انجام است + اسامی 12کشته شده

asdasd
کد خبر : ۳۱۴۸۰۵

رییس سالن تشریح پزشکی قانونی استان قم گفت: شناسایی اجساد ۲۰ کشته تصادف روز گذشته جاده قدیم قم–تهران که بر اثر برخورد یک دستگاه مینی بوس با خاور و کامیون اتفاق افتاد؛ در حال انجام است.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان پزشکی قانونی کشور، دکتر میرویسی افزود: در حادثه رانندگی که عصر روز گذشته در جاده قدیم قم–تهران اتفاق افتاد ۱۱ زن و ۹ مرد جان خود را از دست دادند که ۱۸ نفر از افراد کشته شده تبعه کشور افغانستان و دو نفر (مرد) ایرانی بودند.

وی تصریح کرد: اجساد این حادثه هم اکنون به آرامستان بهشت معصومه شهرستان قم منتقل شده‌اند و کار شناسایی آنان توسط تیم کار‌شناسی پزشکی قانونی شامل دو پزشک و یک همکار پزشکی قانونی در حال انجام است.

به گفته وی تا این لحظه جسد پنج قربانی حادثه شناسایی شده‌است که اسامی آنان به شرح زیراست:

۱. زینب حسینی

۲. فاطمه حسینی فرزند عبدالحسن

۳. قنبرعلی علی داد فرزند جان محمد

۴. حسین حیدری فررند حسن

۵. حسین نوروزی فرزند رضا (راننده مینی بوس و تابعیت ایرانی)

۶. بمان علی اصغری فرزند علی نگاه

۷. حمیده محمد علی فرزند زوارگی

۸. جاوید علی داد فرزند موسی

۹. فاطمه حسینی فرزند سید امیر

۱۰. رقیه حسینی

۱۱. آمنه سایر

۱۲. کامله سروری فرزند سرور

رییس سالن تشریح پزشکی قانونی استان قم اظهار داشت: جسد راننده خاور که دیگر ایرانی کشته شده در این حادثه است هنوز شناسایی نشده و اقدامات برای تعیین هویت سایر اجساد به جای مانده ادامه دارد. همچنین یادآور می‌شود همه سرنشینان مینی بوس تابعیت افغانی داشته‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز