خبرگزاری کار ایران

با عقد قراردادی یک ساله؛

کاپیتان تیم ملی تکواندو به یاسین پیشرو قم پیوست

asdasd
کد خبر : ۲۹۴۳۷۸

کاپیتان تیم ملی تکواندو کشورمان، با عقد قراردادی یک ساله به تیم یاسین پیشرو پیوست تا نماینده قم در لیگ برتر تکواندو، چهره مدعی قهرمانی به خود بگیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، پس از آن که حضور یوسف کرمی به عنوان مربی در تیم لیگ برتری یاسین پیشرو قم قطعی شد، حالا علیرضا نصرآزادانی کاپیتان تیم ملی تکواندو ایران نیز، با حضور در باشگاه یاسین پیشرو قم و عقد قرارداد، به این تیم ملحق شد.

علیرضا نصر آزادانی متولد اصفهان، در کارنامه ورزشی خود بیش از 30 مدال رنگارنگ جهانی و آسیایی دارد که از مهمترین آنها مدال طلای قهرمانی آسیا، بازیهای آسیایی و جام جهانی است 

در حال حاضر فریبرز عسگری به عنوان سرمربی کار خود را در تیم یاسین پیشرو آغاز کرده و یوسف کرمی، غلامرضا چیارلو، زینال حسینی و علی اشرف قنبری دیگر اعضای کادر فنی این تیم را تشکیل می دهند.

مهران عسگری، فرهاد عبدالهی، میرهاشم حسینی، مهدی اسحاقی،علی محمد پور و مرتضی شیری نیز به عنوان بازیکن قراردادشان را با یاسین پیشرو امضا کرده اند.

لازم به ذکر است، باشگاه فرهنگی ورزشی یاسین پیشرو قم امسال و در اولین تجربه حضورش در ورزش کشور، دو تیم فوتسال و تکواندو را به نمایندگی از قم روانه لیگ برتر  کشور کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز