خبرگزاری کار ایران

قائم مقام ورزشی باشگاه آذر خودرو قم:

حامی صبا هستیم، نه اسپانسر / مسئولان باید نگاه ملی به مهدی‌زاده داشته باشند

asdasd
کد خبر : ۲۵۲۵۶۰

این لطف باشگاه صبا بود که این نام را روی پیراهن زده بود اما آقای آذریار بارها به مدیرعامل صبا گفت اگر حامی مالی ای وجود دارد که می‌خواهد برای تبلیغ پیراهن پول بدهد این کار را انجام دهد.

قائم مقام ورزشی باشگاه آذر خودرو قم عنوان کرد: «حبیب آذریار» به فوتبال ورود کرد اما قرار نبود حامی مالی صبا شود و تفاوت زیادی بین حامی مالی یک تیم و کسی که به آن کمک می‌کند وجود دارد.

مشروح گفت‌وگوی «مهدی کریمی» با خبرنگار ایلنا پیش روی‌تان است.

سال گذشته رقابت نزدیکی با تیم دانشگاه آزاد داشتید اما آنها با اختلاف کم قهرمان شدند. فکر می‌کنید امسال بتوانید رتبه اول را کسب کنید؟

در ورزش‌های غیررکوردی مانند کاراته، نمی‌توانید با قاطعیت نتیجه را پیش‌بینی کنید. برای مثال در هفته اول امسال، سامان حیدری در مقابل بازیکن ناشناس حریف، آسیب دید و با نتیجه ۸ بر صفر بازنده بازی اعلام شد.

تغییری در مبلغ قرارداد کاراته‌کاهای تیمتان با سال گذشته داشته‌اید؟

بعد از توافقی که با اعضای هیأت مدیره انجام شد، تیم افزایش بودجه پیدا کرد. قرارداد برخی اعضا بیش از ۴۰درصد افزایش یافت و برای عده‌ای هم دو برابر شد.

همه بازیکنان این فصل بومی قم هستند؟

بدنه تیم را نفرات بومی تشکیل می‌دهند اما امسال مدیرعامل تاکید داشت تیم به مقام قهرمانی دست پیدا کند و به این خاطر، بیشتر قهرمان‌های کشوری را جذب کردیم. البته باید بگویم پیش از شروع لیگ این فرصت را برای جوانان قم گذاشتیم تا در انتخابی تیم شرکت کنند. مانند سال گذشته مدیرعامل کاملا حامی تیم است. علاوه بر آقای آذریار، مدیران استانی هم لطف زیادی دارند تا این تیم که به نام قم است، بهترین نمایش خود را در چند سال گذشته داشته باشد.

اما «امیر مهدی‌زاده» بازیکن شما، چندین بار از حمایت مسئولان استانی گلایه داشته است؟

مهدی‌زاده یک فرد ملی است و باید نگاه ملی به او داشته باشیم. در حال حاضر کسی که از قم در کشور مطرح است و نام او بیشتر از سایرین برده می‌شود، مهدی‌زاده است چون او قهرمانی مسابقات آسیایی و جهانی را در کارنامه دارد و با این وجود، سطع توقع او بالا می‌رود که این کار او اشتباه نیست ولی باتوجه به وضعیت کشور و بودجه وزارت ورزش، مسئولان هم حق دارند.

تبلیغات شرکت آذرخودرو در نیم‌فصل اول روی پیراهن تیم فوتبال صبای‌ قم بود اما در هفته هفدهم، این کار صورت نگرفت و تبلیغ شرکت دیگری جایگزین آن شد. با توجه به اینکه شما قائم مقام ورزشی باشگاه آذرخودرو قم هستید، در این خصوص توضیح دهید؟

«حبیب آذریار» به فوتبال ورود کرد اما قرار نبود حامی مالی صبا شود و تفاوت زیادی بین حامی مالی یک تیم و کسی که به آن کمک می‌کند وجود دارد. آقای آذریار حامی مالی تیم کاراته آذرخودرو قم است و از صفر تا صد کار را خودش انجام می‌دهد ولی اگر در کنار ایشان، مسئولان استان یا اشخاص دیگر کمکی داشته باشند، از لطف آنهاست. در صبا آقای آذریار قصد کمک به آنها را داشت.

پس قضیه درج نشدن نام آذرخودرو روی پیراهن صبا چیست؟

این لطف باشگاه صبا بود که این نام را روی پیراهن زده بود اما آقای آذریار بارها به مدیرعامل صبا گفت اگر حامی مالی ای وجود دارد که می‌خواهد برای تبلیغ پیراهن پول بدهد این کار را انجام دهد چون از نظرش ممانعتی نداشت. باید اینگونه حواشی کم شود تا سرمایه‌گذاری بیشتری در ورزش صورت گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز