خبرگزاری کار ایران

با برگزاری انتخابات؛

اعضای هیئت‌امنای کانون کارآفرینی استان‌قم انتخاب شدند

asdasd
کد خبر : ۲۴۶۲۸۴

آقایان حمیدرضا عالمی آرانی و علیرضا حاجی علیان از بخش صنعت، سید احمد بلند نظر و حمیدرضا بیگدلی از بخش خدمات و آقای محمد حسن طاهایی و سرکار خانم معصومه سادات بهرامی از بخش خدمات حائز اکثریت آرا جهت حضور در میان اعضای هیئت امنای کانون کارآفرینی استان قم شدند.

ایلنا: انتخابات کارآفرینان برتر عضو هیئت امنای کانون کارآفرینی استان قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از قم، به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان قم، جلسه انتخابات کارآفرینان برتر عضو هیئت امنای کانون کارآفرینی استان قم عصر امروز ساعت ۱۵ در محل اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان قم برگزار شد.

در این انتخابات از میان ۸۰ کارآفرین برتر ادوار استان قم، آقایان حمیدرضا عالمی آرانی و علیرضا حاجی علیان از بخش صنعت، سید احمد بلند نظر و حمیدرضا بیگدلی از بخش خدمات و آقای محمد حسن طاهایی و سرکار خانم معصومه سادات بهرامی از بخش خدمات حائز اکثریت آرا جهت حضور در میان اعضای هیئت امنای کانون کارآفرینی استان قم شدند.

در ابتدای این جلسه بازوند مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان قم، ضمن عرض خیر مقدم به کارآفرینان برتر حاضر در جلسه، کارآفرینی را یکی از نیازهای اساسی و ضروری جامعه دانست و ضمن تاکید بر اینکه فلسفه و ماهیت سیاستهای بخش دولتی باید خدمتگزاری به فعالان اقتصادی و کارآفرینان جامعه باشد، گفت: اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان قم، تمام همت و اولویت های خود را در راستای خدمت به کارآفرینان جامعه و در جهت بهبود فضای کسب و کار و تقویت تولید ملی معطوف خواهد داشت.

بازوند در پایان ضمن درخواست از منتخبین کارآفرینان برتر به منظور مشارکت حداکثری در برنامه های کانون کارآفرینی استان قم، برای حمایت‌های همه جانبه اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان قم و همچنین بستر سازی جهت حضور موثر آنان در اتاق فکر کارآفرینی و سیاست گذاری های تولیدی بخش دولتی استان قول مساعد داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز