خبرگزاری کار ایران

آیت‌الله شهرستانی در دیدار با طیب‌نیا:

نمی‌توان با ممنوعیت و تحریم٬ با مردم مقابله کرد

asdasd
کد خبر : ۲۴۲۶۸۰

سودهای بانکی که اکنون وجود دارد باید اصلاح شود و متاسفانه سیاست واحدی را در این دولت و دولت‌های گذشته برای اصلاح شدن این کار ندیدیم.

نماینده تام‌الاختیار آیت‌الله‌سیستانی در ایران اظهار داشت: ۲۰ سال قبل ویدیو ممنوع بود اما در حال حاضر از آن استفاده نمی‌شود که ‌آن زمان‌ها گذشته که بخواهیم با ممنوعیت و برچسب تحریم با مردم مقابله کنیم و باز هم می‌گویم باید برنامه‌ریزی داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم آیت‌الله شهرستانی در دیدار با وزیر اقتصاد و معاونانشان عنوان کرد: ما یک شبکه ماهواره‌ای فارسی‌زبان را برای کودکان راه‌اندازی کردیم که در روز نخست ۵۰ هزار پیامک برای ما ارسال شد که در‌‌ همان روز آقایان لاریجانی و قالیباف کنار ما بودند و من به آن‌ها گفتم این ۵۰ هزار پیامک دو نکته را به ما می‌رساند.

وی افزود: اولین نکته برای ما بود که به ما فهماند که چه کار مثبتی انجام داده‌ایم و این ۵۰ هزار پیامک این پیام را به شما می‌رساند که تمای این ۵۰ هزار در خانه‌هایشان ماهواره دارند که در بین آن‌ها افراد مذهبی هم یافت می‌شود که باید توجه داشت این ۵۰ هزار نفر وقت گذاشته‌اند و به ما پیام ارسال کرده‌اند.

آیت‌الله شهرستانی ادامه داد: من به آقای قالیباف گفتم اینطور که به نظر می‌رسد نصف مردم تهران در خانه‌هایشان ماهواره دارند که ایشان گفت دو سوم مردم تهران ماهواره دارند و من هم مجدد پاسخ دادم این به ما می‌رساند نباید به شکل کنونی با مردم مقابله کنیم و باید چاره اندیشی کرد.

نماینده مردم سیستانی در ایران اظهار داشت: ۲۰ سال قبل ویدیو ممنوع بود اما در حال حاضر از آن استفاده نمی‌شود که ‌آن زمان‌ها گذشته که بخواهیم با ممنوعیت و برچسب تحریم با مردم مقابله کنیم و باز هم می‌گویم باید برنامه‌ریزی داشته باشیم.

آیت‌الله شهرستانی خطاب به وزیر امور اقتصاد و دارایی گفت: به دکتر روحانی تبریگ می‌گوییم که افرادی مثل شما را برای وزارت انتخاب کرده‌اند و تعریف شما را زیاد شنیده‌اند

وی تاکید داشت: یکی از مسائل مهم کشور که باید به آن توجه کنیم تعویض پول‌های کهنه مردم است چون باعثمی‌شود خرید کاغذ برای چاپ پول‌های جدید کمتر شود که این کار در عربستان سعودی بسیار خوب انجام می‌شود و ما می‌توانیم به راحتی با اینگونه مسائل مقابله و تصمیم‌گیری کنیم.

نماینده آیت‌الله سیستانی ادامه داد: تخصص‌ها وجود دارد اما مدیریت‌ها آنطور که باید و شاید نیست واین باعثضرر می‌شود.

آیت‌الله شهرستانی در پایان گفت: سودهای بانکی که اکنون وجود دارد باید اصلاح شود و متاسفانه سیاست واحدی را در این دولت و دولت‌های گذشته برای اصلاح شدن این کار ندیدیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز