خبرگزاری کار ایران

شهردار پردیسان خبر داد؛

سومین ایستگاه آتش‌نشانی پردیسان قم آماده بهره‌برداری

asdasd
کد خبر : ۲۳۸۰۹۴

این ایستگاه که بزودی کار خود را آغاز می کند، برای خدمات رسانی به جمعیتی بالغ بر ۱۵۰ هزار نفر کافی است. شهرک پردیسان قم در ۱۲ کیلومتری جنوب غربی قم واقع شده و درحال حاضر دارای ۹۰ هزار نفر جمعیت است.

شهردار منطقه پردیسان قم از آمادگی شهرداری قم برای راه اندازی سومین ایستگاه آتش نشانی در منطقه پردیسان قم خبر داد.

به گزارش ایلنا از قم، ‘سید عبدالله سلیمانی’ اظهار داشت: این ایستگاه که بزودی کار خود را آغاز می کند، برای خدمات رسانی به جمعیتی بالغ بر ۱۵۰ هزار نفر کافی است. شهرک پردیسان قم در ۱۲ کیلومتری جنوب غربی قم واقع شده و درحال حاضر دارای ۹۰ هزار نفر جمعیت است.

منطقه پردیسان قم در ۱۲ کیلومتری جنوب غربی قم واقع شده و درحال حاضر دارای ۹۰ هزار نفر جمعیت است.

وی مجموع اعتبار هزینه شده برای این سه پروژه را ۳۹۰ میلیارد ریال عنوان کرد، و افزود: احداثسوله دو منظوره مدیریت بحران از دیگر پروژه های احداثی با مدیریت شهرداری پردیسان به شمار می رود.

سلیمانی همچنین اعتبار صرف شده برای این پروژه را ۱۳۰ میلیارد ریال دانست، و افزود: این سوله در شرایط عادی به عنوان سالن ورزشی مورد استفاده قرار می گیرد.

وی همچنین با اشاره به احداثپایانه مسافربری شهروند، تصریح کرد: این پروژه که جدی ترین پروژه افتتاحی منطقه پردیسان محسوب می شود، با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال تجهیز و احداثشده و با همکاری ناوگان اتوبوسرانی و حمل و نقل عمومی شهرداری قم خدمات برون شهری و درون شهری خوب و مناسبی را به شهروندان ارایه می دهد.

وی همچنین، اعتبارات بوستانی شهرک پردیسان در سال آینده را ۵۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: غیر از اعتبارات دیگری که برای توسعه فضای سبز، کاشت جنگلی و درختکاری در نظر گرفته شده، این بودجه تنها برای احداثبوستان در این شهرک تخصیص پیدا کرده، که در نوع خود رقم قابل ملاحظه ای است.

سلیمانی با اذعان به اینکه بیشترین نیاز پردیسان در ارتباط با بوستان است، افزود: باید در سال های آینده شورای اسلامی شهر قم اعتبارات بیشتری را برای این بخش مصوب کند.

وی گفت: هم اکنون دو بوستان سبلان و بهار در این منطقه وجود دارد و بوستان محل چهار مسکن مهر نیز در دست احداثاست.

وی در ادامه با بیان اینکه مدیریت پروژه های عمرانی و شهری پردیسان یک مدیریت دوگانه است، افزود: علاوه بر مدیریت شهرداری، مسوولیت اجرای برخی از پروژه ها، مانند تقاطع های غیر همسطح، پل ورودی شهرک و خیابان شهروند با اداره کل راه و شهرسازی استان است

سلیمانی همچنین با اشاره به قرار داشتن در فصل زمستان و آمادگی کامل شهرداری پردیسان برای مواجه با شرایط بحرانی، گفت: در حال حاضر باکس های شن و نمک به تعداد کافی در نقاط مختلف شهرک قرار داده شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز