خبرگزاری کار ایران

رئیس گروه کارگری حزب‌الله لبنان:

پیروزی‌های ایران در عرصه‌های بین المللی ما را خوشحال می‌کند

asdasd
کد خبر : ۲۳۷۷۶۰

در لبنان هر چه داریم و به دست آوردیم حاصل تلاش‌های بنیان‌گذار انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایران است.

رئیس گروه کارگری حزب‌الله لبنان گفت: پیروزی‌هایی که ایران در عرصه‌های مختلف بین المللی به دست آورده است، ما را خوشحال می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، سیدهاشم سلهب که به همراه تنی چند از اعضای گروه کارگری حزب الله لبنان به بیت آیت‌الله غرویان در قم رفته بودند، اظهار داشت: انقلاب اسلامی که توسط امام خمینی و با تلاش‌های ایشان به دست آمد نعمت بزرگی برای ما و جهان اسلام بود.

وی افزود: در لبنان هر چه داریم و به دست آوردیم حاصل تلاش‌های بنیان‌گذار انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایران است.

رئیس گروه کارگری حزب‌الله لبنان خاطرنشان کرد: شما می‌دانید جنگی که در منطقه وجود دارد در نهایت به نفع امت اسلام خواهد شد، زیرا استکبار جهانی با تمام توان به میدان آمده و این نشان‌دهنده ناتوانی آنهاست که از تمام قوایشان استفاده کرده‌اند.

وی ادامه داد: با توجه به پشتیبانی که از جمهوری اسلامی داریم قطعا در مقابل تکفیری‌ها و دشمنان هراسی نخواهیم داشت و عزتی که به دست آورده‌ایم حاصل عنایات خدا، امام خمینی بنیانگذار انقلاب اسلامی و رهبر جمهوری اسلامی ایران است.

سیدهاشم سلهب گفت: ما در لبنان خط مقدم جبهه هستیم تا با تکفیری‌ها مقابله کنیم و با توجه به حکمت و تدبیر سیدحسن نصرالله به پیروزی نهایی خواهیم رسید.

وی تصریح کرد: ما در لبنان همیشه به وجود جمهوری اسلامی احساس نیاز می‌کنیم چون استفاده از ایران ما را به چیزی که مدنظر داریم خواهد رساند و چشم و دلمان به این کشور بسته شده است.

رئیس گروه کارگری حزب الله لبنان افزود: پیروزی‌هایی که ایران در عرصه‌های مختلف بین المللی به دست آورده است، ما را خوشحال می‌کند که نمونه آن مذاکرات ۱ + ۵ می‌باشد که این سیاست ایران نشان می‌دهد جمهوری اسلامی ایران همیشه به دنبال حق بوده و این کار آنها موجب عزت ما است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز