خبرگزاری کار ایران

/ یادداشت خبرنگار ورزشی ایلنا /

بی‌توجهی باشگاه صبا به خبرنگاران قم

asdasd
کد خبر : ۲۰۵۶۰۳

کم‌ترین خواسته خبرنگاران از مسئولان این است که پاسخگوی سوالات آنان باشند ولی پس از مشخص شدن صمد مرفاوی به عنوان سرمربی تیم فوتبال صبا، مدیرعامل این باشگاه دیگر جواب تلفن اکثر خبرنگاران قمی را نمی‌داد.

ایلنا: باشگاه صبا توجه چندانی به اصحاب رسانه قم ندارد و این باعثناراحتی بسیاری از فعالان عرصه خبر ورزشی این شهر شده است.

بعد ازگذشت هشت هفته از لیگ چهاردهم فوتبال کشور، به‌ جز مشکلات داخلی و عدم پرداخت مطالبات این فصل بازیکنان، یک وعده مدیرعامل صبا عملی نشده است و آن قولی بود که عباس جهان‌بینی در ابتدای کارش به اصحاب رسانه شهر قم داد تا مشکلات آنان در این فصل کمتر شود اما چند وقت اخیر شاهد کم توجهی‌های فراوانی از سوی باشگاه صبا بودیم که می‌توان به برخی از آن‌ها اشاره کرد:

۱ -کم‌ترین خواسته خبرنگاران از مسئولان این است که پاسخگوی سوالات آنان باشند ولی پس از مشخص شدن صمد مرفاوی به عنوان سرمربی تیم فوتبال صبا، مدیرعامل این باشگاه دیگر جواب تلفن اکثر خبرنگاران قمی را نمی‌داد تا ورزشی‌نویسان مجبور باشند برای مخابره اخبار نماینده استان‌شان، مسیر طولانی تا ورزشگاه هلال احمر(زمین اختصاصی باشگاه صبا) را طی کنند. این عدم پاسخگویی‌ها بعد از استعفای صمد مرفاوی بیشتر شد تا جایی که مدیر رسانه‌ای باشگاه صبا نیز می‌گفت: " خود ما نیز از تصمیمات باشگاه بی‌اطلاعیم! "؛ حتی مدیرعامل صبا را در تمرینات نیز نمی‌دیدیم.(البته جواب ندادن تلفن تنها برای خبرنگاران قمی بود و ایشان جواب شماره‌های تهران را می‌داد!)

۲ -مطمئنا مدیرعامل باشگاه صبا فراموش نکرده است در جلسه‌ای که اول تیرماه ۹۳، در دفتر باشگاه تشکیل شد و مدیر رسانه‌ای وقتِ تیمش اعلام کرد ما، در بازی‌های خارج از خانه ‌دو خبرنگار، یک عکاس ورزشی و یک مسئول نشریه یا رسانه مجازی استان را همراه خود خواهیم برد. حال در آستانه پنجمین بازی خارج از خانه، این سوال باید از سوی مدیران باشگاه صبا پاسخ داده شود که چرا به این وعده خود عمل نکرده‌اند؟ مگر با جذب دو اسپانسر مشکل مالی دارند؟ البته این مورد خیلی برای خبرنگاران قمی حائز اهمیت نیست چرا که آن‌ها به اینگونه حرف‌ها عادت کرده‌اند و ضمنا، مدیران صبا توجه کنند شأن خبرنگاران اجازه نخواهد داد اینگونه درخواست‌ها را داشته باشند.

۳ -سال گذشته و این فصل بارها گفته شد که اینترنت جایگاه خبرنگاران ورزشگاه یادگار امام(ره) قم مطلوب نیست و علاوه بر دور بودن مودم اینترنت وایرلس، گاها دیده می‌شود که حجم ترافیک اینترنت آن به اتمام رسیده و با وجود تذکر خبرنگاران، تا بازی بعد نیز هیچ اقدامی صورت نمی‌گیرد.

۴ -عکاسان نیز دغدغه‌هایی دارند که در گفت و گوی چند تن از آنان با " ایلنا "، این فعالان رسانه مشکلات خود را عنوان کردند. یکی از بی احترامی در هنگام ورود به ورزشگاه سخن می‌گفت و دیگری از ندادن حتی یک بطری آب در مسابقات خانگی صبا؛ اما ناراحتی عمده آن‌ها بی‌توجهی مسئولان باشگاه صبا در این سال‌ها بود. عکاسان می‌گویند ما با بیش از ده میلیون تومان تجهیزات و بعضا با موتور سیکلت، مسیر ۱۰ کیلومتری را تا ورزشگاه به عشق صبا می‌آییم تا هوادارانی که نیامده‌اند، صحنه‌هایی از مسابقه تیم شهرمان را در رسانه‌ها ببینند و ترغیب شوند برای دیدارهای بعد از نزدیک بازی‌های صبا را نظاره کنند. آن‌ها عنوان می‌کنند ما در شش سال اخیر به بازی‌ها آمدیم ولی حتی یکبار پیش نیامده است که مسئولان ورزش استان قم یا باشگاه صبا جلسه‌ای با ما داشته باشند و مشکلات ما را ببینند.

در پایان باید به این نکته اشاره کرد که علی حیات‌پور سرپرست، رضا جعفری مدیر رسانه‌ای و تمامی اعضای کادرفنی و بازیکنان تیم فوتبال همیشه برخورد خوبی با خبرنگاران داشته و پاسخگوی رسانه‌ها بوده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز