خبرگزاری کار ایران

در حکم استاندار قم:

حجت الاسلام و المسلمین بنایی، جانشین شورای پدافند غیرعامل استان قم شد

asdasd
کد خبر : ۲۰۴۳۷۲

حجت الاسلام و المسلمین بنایی به‌ عنوان جانشین شورای پدافند غیرعامل استان قم انتخاب شد. / مهدی متقیان مدیر کل پدافند غیرعامل استانداری قم را به سمت دبیر ستاد بزرگداشت هفته پدافند غیرعامل استان منصوب کرد.

مهدی متقیان مدیر کل پدافند غیرعامل استانداری قم را به سمت دبیر ستاد بزرگداشت هفته پدافند غیرعامل استان منصوب کرد.

به گزارش ایلنا از قم، در حکم حجت الاسلام و المسلمین صالحی منش، استاندار قم خطاب به حجت الاسلام و المسلمین بنایی معاون سیاسی امنیتی آمده است:

با توجه به نامه معاون محترم امنیتی و انتظامی وزارت کشور در خصوص فعال سازی جلسات شورای پدافند غیرعامل، کارگروه‌های تخصصی یازده گانه، قرارگاه های سه گانه(زیستی، سایبری، پرتویی) و به منظور اجرایی کردن سیاست‌های کلی ابلاغی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در حوزه پدافند غیرعامل و تدوین راهکارهای کاهش آسیب پذیری زیر ساخت‌ها، حفاظت از مراکز حیاتی، حساس و مهم و تداوم فعالیت امن و پایدار در برابر تهدیدات، به موجب این ابلاغ جنابعالی به عنوان جانشین رئیس شورای پدافند غیرعامل استان منصوب می شوید.

استاندار قم همچنین طی حکم جداگانه ای، مهدی متقیان مدیر کل پدافند غیرعامل استانداری قم را به سمت دبیر ستاد بزرگداشت هفته پدافند غیرعامل استان منصوب کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز