خبرگزاری کار ایران

معاون فرهنگی هنری اداره کل ارشاد قم خبر داد؛

قم میزبان بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان

asdasd
کد خبر : ۱۹۷۴۸۰

این جشنواره ویژه کودکان و نوجوانان ۱۲ تا ۱۹ ساله بوده و از ۱۱ تا ۱۴ مهر ماه سال جاری، همزمان با اصفهان برای نخستین بار در استان قم نیز برگزار می‌شود / اکران فیلم‌های بخش مسابقه جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در سالن سینمایی تربیت، از برنامه‌های اصلی این جشنواره در قم است.

ایلنا: معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان همزمان با اصفهان برای نخستین بار در استان قم نیز برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا از قم، ‌ حامد حجتی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این جشنواره ویژه کودکان و نوجوانان ۱۲ تا ۱۹ ساله بوده و از ۱۱ تا ۱۴ مهر ماه سال جاری در شهر اصفهان برگزار می‌شود، اظهار داشت: با هدف توسعه فعالیت فرهنگی هنری و برای بهره‌مندی اقشار علاقه‌مند به سینما به ویژه کودکان و نوجوانان و آشنایی آنها با این فضای فرهنگی و هنری و همچنین حمایت از سینماهای استان، بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان همزمان با اصفهان برای اولین بار در قم نیز برگزار خواهد شد.

وی دلیل انتخاب قم را برگزاری موفق سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر در این استان عنوان کرد و افزود: اکران فیلم‌های بخش مسابقه جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در سالن سینمایی تربیت، از برنامه‌های اصلی این جشنواره در قم است.

حجتی، برگزاری مسابقه فیلم‌نامه‌نویسی(پروانه‌ها) و طرح ایستگاه‌های ساخت فیلم کودکان و نوجوانان را از برنامه‌های جنبی جشنواره دانست و اضافه کرد: تیمی ۵ تا ۷ نفره از بزرگسالان و همچنین ۱۵ تا ۲۰ نفره از کودکان و نوجوانان، فیلم های این جشنواره در قم را بررسی خواهند کرد.

معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم همچنین از برگزاری ویژه برنامه ای در حمایت از کودکان غزه در حاشیه این جشنواره خبر داد و گفت: حوزه هنری استان قم برنامه هایی جنبی در قالب کمپین به منظور حمایت از کودکان غزه در حاشیه این جشنواره اجرا خواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز