خبرگزاری کار ایران

نصرالهی‌زاده رفت، بهشتی آمد؛

مراسم تودیع‌و‌معارفه مدیرکل راه‌وشهرسازی استان‌قم برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۹۶۸۷۷

مراسم تودیع و معارفه مدیر کل راه و شهرسازی استان قم، ظهر سه شنبه ۲۸مردادماه در تالار معصومیه استانداری قم برگزار شد / استاندار قم و معاون وزیر کشور در این مراسم حضور داشتند.

ایلنا: مراسم تودیع ومعارفه مدیر کل راه و شهرسازی استان قم، با حضور استاندار قم و معاون وزیر کشور برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، مراسم تودیع محمدامین نصراللهی زاده مدیر کل سابق و معارفه محسن بهشتی مدیر کل جدید راه و شهرسازی استان قم، ظهر امروز سه شنبه ۲۸ مردادماه ۹۳، با حضور حجت الاسلام و المسلمین محمدصادق صالحی منش استاندار قم، پیروز حناچی معاون وزیر کشور، برخی از مسئولین استانی و جمعی از شخصیت های سیاسی در تالار معصومیه استانداری قم برگزار شد.

استاندار قم در این مراسم با تأکید بر ضرورت توجه بیش از پیش مسئولان به استان قم، گفت: قم در شاهراه مواصلاتی کشور قرار دارد و البته این ویژگی، دارای فرصت ها و تهدیدهای بالقوه ای برای این استان و شهر است.

وی با بیان این که اگر راه های ریلی و جاده ای استان را توسعه دهیم، شاهد بهبود حمل و نقل کشور خواهیم بود، گفت: امروز محورهای مواصلاتی قم در ایام سال خصوصا در روزهایی مثل نیمه ی شعبان جوابگوی خیل مسافران نیست و این مسئله ضرورت توجه به این استان را دوچندان می کند.

صالحی منش همچنین توسعه ی ریلی استان به عنوان یک بستر امن برای حمل و نقل را مورد توجه قرار داد و گفت: قطار سریع السیر تهران - قم - اصفهان از جمله پروژه هایی است که در راستای کاهش حجم ترافیک و توسعه ی حمل و نقل در مرکز کشور راهگشا خواهد بود.

استاندار قم در ادامه ایجاد پایانه شمالی قم به عنوان یک هاب مسافری رامورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: طرح منوریل قم به عنوان بخشی از این پروژه ی عظیم در دست اقدام است.

حجت الاسلام والمسلمین صالحی منش در پایان ضمن قدردانی از زحمات محمدامین نصراللهی زاده برای محسن بهشتی مدیر کل راه و شهرسازی قم آرزوی توفیق کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز