خبرگزاری کار ایران

سرپرست اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان قم:

توجه به کارآفرینان به یک روز سال محدود نشود

asdasd
کد خبر : ۱۹۶۸۶۹

تجلیل از کارآفرینان، تجلیل از انسان های خلاقی است که اگر راهی فراروی خود نبینند، خودشان راهی جدید و نو می سازند / کارآفرینان تجلی اشتغال در کشورند / کار رسانه ای برای کارآفرینان، ضرورتی انکارناپذیر است.

ایلنا: سرپرست اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان قم، با تأکید بر این که توجه به کارآفرینان موجب افزایش انگیزه افراد توانمند و در نتیجه قرارگرفتن در مسیر اقتصاد مقاومتی است، گفت: توجه به کارآفرینان فقط به یک روز از سال محدود نشود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، نصرالله بازوند سرپرست اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان قم، پیش از ظهر امروز سه شنبه ۲۸ مردادماه ۹۳، در نهمین جشنواره امتنان از کارآفرینان برتر استان قم که در محل سالن همایش های اتاق بازرگانی استان قم برگزار شد، اظهار داشت: تجلیل از کارآفرینان، تجلیل از انسان های خلاقی است که اگر راهی فراروی خود نبینند، خودشان راهی جدید و نو می سازند.

وی افزود: کارآفرینان افراد نوگرایی هستند که تجلی اشتغال در کشور بوده و از این رو نباید تجلیل از آن ها منحصر در یک روز سال باشد.

سرپرست اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان قم، گفت: کارآفرینان زمینه اشتغال در کشور را ایجاد کرده و می توانند باعثتوسعه اقتصادی و زیرساختی کشور شوند.

بازوند با بیان این که مراسم تجلیل از کارآفرینان برتر، هر سال یک بار و در دو مرحله استانی و ملی برگزار می شود، گفت: ما به تنهایی کارآفرینان برتر را انتخاب نمی کنیم بلکه با حضور نمایندگان هفت دستگاه استانی و اجرایی و طی جلسات خاص، این موارد را بررسی می کنند.

وی خاطرنشان کرد: ثبت نام از کارآفرینان برتر از بهمن ماه ۹۲ آغاز شد که تا پایان مهلت ثبت نام ۷۲ نفر در استان قم در سه بخش صنعت، کشاورزی و خدمات ثبت نام کردند.

سرپرست اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان قم، افزود: بعد از اتمام داوری در مرحله استانی قم، ۴ نفر از بخش صنعت، ۴ نفر از بخش کشاورزی و ۲ نفر از بخش خدمات به عنوان کارآفرینان برتر استان قم انتخاب شدند.

بازوند در خصوص شاخص های مورد نظر انتخاب کارآفرینان برتر گفت: توجه کارآفرینان به بحثاقتصاد مقاومتی، ریسک پذیری، نوآوری و در نهایت خلاقیت و نوگرایی، مواردی بود که نظر تیم داوری برای انتخاب کارآفرینان برتر به آن ها معطوف شد.

وی در ادامه سخنان خود از اصحاب رسانه خواست که همواره مطالب و برنامه هایی در خصوص کارآفرینان داشته باشند و گفت: توجه به کارآفرینان موجب افزایش انگیزه افراد توانمند و در نتیجه قرارگرفتن در مسیر اقتصاد مقاومتی است که مملکت ما به آن نیاز داشته و از طرفی مورد تأکید مقام معظم رهبری است.

سرپرست اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان قم، گفت: در طول ۹ سال گذشته ۸۰ نفر را به عنوان کارآفرینان برتر انتخاب کردیم، اما سؤال این است که بعد از انتخاب شدن آن ها، کسی به سراغ شان رفت تا بداند مشکلات شان چیست و در صدد رفع آن ها برآید تا آن ها بتوانند برای توسعه کشور اقدام کنند؟

بازوند با تأکید بر این که کار رسانه ای برای کارآفرینان ضرورتی انکارناپذیر است، گفت: انتشار سخنان کارآفرینان، باعثانتقال تجربیات این افراد موفق، به دیگران شده و در نتیجه انگیزه کارآفرینی در جامعه افزایش خواهد یافت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز