خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان بهزیستی کشور در قم مطرح کرد؛

مسکن، اشتغال و حمایت های رفاهی، سه گانه ای برای خدمت به مددجویان بهزیستی

asdasd
کد خبر : ۱۹۴۱۹۱

مسکن ابزاری برای توانمند‌سازی جامعه هدف سازمان بهزیستی است / باید هزینه‌ها به صورت هدفمند باشد تا شاهد خروج مددجویان‌ بهزیستی از فقر و محرومیت باشیم / تمجید از فعالیت های مدیر کل بهزیستی استان قم.

معاون وزیر تعاون و کار و رفاه اجتماعی گفت: مسکن، اشتغال، حمایت‌های اجتماعی و رفاهی و مخصوصا بحثبیمه، سه‌گانه‌ای هستند که به عنوان پکیج و بسته خدمتی برای مددجویان سازمان بهزیستی در نظر گرفته‌ایم و معقدیم این امر منجر به نتیجه رسیدن کارهای مورد نظر ما خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، همایون هاشمی رئیس سازمان بهزیستی کشور و معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، صبح امروز در مراسم افتتاح پروژه ۱۴۰ واحدی مسکن مهر شهرک پردیسان قم که با حضور وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در شهرک پردیسان قم برگزار شد، اظهار داشت: مسکن ابزاری برای توانمند‌سازی جامعه هدف سازمان بهزیستی است.

وی افزود: مسکن، اشتغال، حمایت‌های اجتماعی و رفاهی و مخصوصا بحثبیمه، سه‌گانه‌ای هستند که به عنوان پکیج و بسته خدمتی برای مددجویان سازمان بهزیستی در نظر گرفته‌ایم و معقدیم این امر منجر به نتیجه رسیدن کارهای مورد نظر ما خواهد شد.

رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: در ادبیات جدید سازمانی که منطبق بر مفاهیم علمی است، باید هزینه‌ها به صورت هدفمند باشد و کارهای‌مان را سرعت ببخشیم و در نهایت شاهد خروج مددجویان‌ بهزیستی از فقر و محرومیت باشیم.

هاشمی با بیان اینکه خوشبختانه مجموعه وزارت کار و رفاه و تعاون اجتماعی به واسطه توانمندی‌های اجتماعی مجموعه کاملی است، گفت: بهزیستی توانسته با حمایت‌های مقام عالی وزارت قدم‌های مثبتی برای مددجویان بردارد.

وی در پایان با اشاره به تلاش‌های مدیرکل بهزیستی استان قم گفت: جناب آقای سلیقه انسان متعهدی هستند و ان‌شاءالله منتظر کارهای دیگر ایشان هستیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز