خبرگزاری کار ایران

معاون مطبوعاتی ارشاد قم:

مشکلات بیمه خبرنگاران حل شود

asdasd
کد خبر : ۱۹۳۵۱۷

انشاالله استاندار حمایت ویژه ای در بحثمعیشت خبرنگاران و بیمه آن ها داشته باشد / اساسنامه جدید قانون مطبوعاتی با تغییرات جدی رو به رو شده است تا مشکلاتی که در مطبوعات وجود داشت، از بین برود.

ایلنا: معاون مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: امنیت شغلی خبرنگاران در حوزه بیمه باید فراهم شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، مهدی توکلیان در مراسم تکریم از خبرنگاران استان قم که پیش از ظهر امروز در تالار معصومیه استانداری قم برگزار شد، اظهار داشت: عده ای هستند که تنها به خود فکر می کنند و کسانی هم وجود دارند که به یک محله یا شهر می اندیشند و شما خبرنگاران جزء دسته دوم هستید.

وی به بخش نامه ای که در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم ساماندهی می شود اشاره کرد و عنوان داشت: پیگیری کارت های خبرنگاری رسمی، برای افرادی که در سایت سمان ثبت نام کرده اند در اولویت است که در حال حاضر از بیش از ۲۰هزار نفری که در این سایت ثبت نام کرده اند، هزار و ششصد نفر در آستانه صدور کارت قرار گرفته اند.

معاون مطبوعاتی ارشاد قم افزود: بالای ۲۰هزار پرونده ای که در سایت سمان ثبت نام کرده اند، تک به تک مورد بررسی قرار خواهد گرفت و اگر خبرنگاری ثبت نام نکرده است، باید به اداره ارشاد مراجعه کند، چرا که اگر نام شخصی در وزارت ارشاد ثبت نشده باشد، هویت وی نامشخص خواهد بود.

توکلیان، استاندار قم را مخاطب سخنانش قرار داد و تصریح کرد: انشاالله استاندار حمایت ویژه ای در بحثمعیشت خبرنگاران و بیمه آن ها داشته باشد و امیدواریم هرچه زودتر دغدغه رفاهی خبرنگاران فراهم و تامین شود.

وی با تأکید بر این که امنیت شغلی خبرنگاران در حوزه بیمه باید فراهم شود، خاطرنشان کرد: اساسنامه جدید قانون مطبوعاتی با تغییرات جدی رو به رو شده است تا مشکلاتی که در مطبوعات وجود داشت، از بین برود و این اساسنامه را فردا یکشنبه اعلام خواهیم کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز