خبرگزاری کار ایران

استاندار قم:

فاز اول منوریل هرچه سریع‌تر اجرا شود

asdasd
کد خبر : ۱۹۲۷۸۳

تلاش می‌کنیم تا با رفع موانع و مشکلات، زمینه اجرای سریع‌تر طرح منوریل را فراهم کنیم. / استفاده از روش‌های جایگزین و پرداخت‌های معوض غیر نقدی در دستور کار قرار دارد.

استاندار قم با اشاره به اهمیت پروژه منوریل، لزوم تسریع در اجرای فاز اول این طرح را خواستار شد.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام صالحی منش در جلسه شورای سازمان قطار شهری قم که با حضور اعضا و نمایندگان مجری طرح برگزار شد طی سخنانی با اشاره به اهمیت پروژه مونوریل در حل مشکلات ترافیکی قم، بر لزوم تلاش در جهت تسریع در تکمیل فاز نخست این پروژه تاکید کرد.

استاندار قم با اشاره به تحریم خصمانه غرب علیه کشورمان، استفاده از توانمندی های شرکت های داخلی را مهم‌ترین راهبرد مسئولان در این راستا عنوان و اضافه کرد: ‌ تلاش می کنیم تا با رفع موانع و مشکلات، زمینه ی اجرای سریعتر طرح منوریل را فراهم کنیم.

حجت الاسلام صالحی منش محدودیت منابع مالی را یکی از مشکلات مهم طرح های عمرانی استان از جمله منوریل دانست و با اشاره به راهکارهای اندیشیده شده برای حل این مساله تصریح کرد: استفاده از روش های جایگزین و پرداخت های معوض غیر نقدی در دستور کار قرار دارد.

وی همچنین با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای تامین و واردات تجهیزات مورد نیاز منوریل گفت: تلاش می کنیم تا مراحل گمرکی واردات این اقلام هر چه زودتر انجام شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز