خبرگزاری کار ایران

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان استان قم:

بانوان، افسران خط مقدم انقلاب هستند

asdasd
کد خبر : ۱۹۱۹۶۳

قطعا تفکر بسیجی ریشه در بطن و متن فرهنگ اسلام داشته و نقطه اوج درخشش این تفکر صحنه عاشورا است / اذهان جهانیان و بخصوص ملت بزرگ ایران، هیچگاه حضور جدی و مشارکت غیرتمندانه خواهران بسیجی در هشت سال دفاع مقدس را فراموش نخواهند کرد.

بانوان افسران خط مقدم انقلاب هستندایلنا: مسئول سازمان بسیج جامعه زنان استان قم گفت: بانوان مسلمان و متعهد به عنوان افسران خط مقدم انقلاب محسوب می شوند.

به گزارش ایلنا، لیلا حیدری در آستانه روز قشر بسیج جامعه زنان ابراز کرد: قطعا تفکر بسیجی ریشه در بطن و متن فرهنگ اسلام داشته و نقطه اوج درخشش این تفکر صحنه عاشورا است.

وی افزود: در سال ۵۸ با صدور فرمان تاریخی حضرت امام خمینی(ره) سازمان بسیج مستضعفین تشکیل شد و از همان زمان نقش بی بدیل بانوان مورد نظر قرار گرفت.

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان استان ادامه داد: اذهان جهانیان و بخصوص ملت بزرگ ایران، هیچگاه حضور جدی و مشارکت غیرتمندانه خواهران بسیجی در هشت سال دفاع مقدس را فراموش نخواهند کرد.

وی با اشاره به پدیده جنگ نرم به نقش موثر بانوان در مقابله با جلوه های آن بخصوص در عرصه فرهنگی اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: بانوان مسلمان، انقلابی و متعهد افسران خط مقدم انقلاب و عرصه پیچیده نبرد با آثار مخرب جنگ نرم هستند.

حیدری نقش بسیج جامعه زنان را در عرصه جنگ نرم یادآور شد و تصریح کرد: فعالیت بسیج جامعه زنان با مشارکت بانوان و دختران فهیم ایرانی اسلامی یقینا می تواند زمینه ساز اقدامات اساسی در مقابله با جلوه ها و آثار جنگ نرم باشد.

وی با اشاره به روز قشر بسیج جامعه زنان گفت: این روز به عنوان نقطه عطفی در تبلیغ حضور و فعالیت های بسیج جامعه زنان بوده و امید است از این فرصت نهایت بهره برداری را بنماییم.

مسئول بسیج جامعه زنان استان قم به برنامه ها و اهداف همایش روز قشر بسیج جامعه زنان در استان پرداخت و تصریح کرد: هدف از این همایش که به نام همایش مطلع فاطمی مزین گردیده، معرفی فوزیه شیردل شهیده محوری سال ۹۳ و همچنین شناساندن توانمندی و تبیین عرصه های فعالیت بسیج جامعه زنان، تقویت انگیزه زنان جامعه در حفظ ارزش های انقلاب، ترویج و تبیین تفکر بسیجی در بین زنان و آشنایی و فرهنگی سازی و ایجاد زمینه دعوت بانوان جامعه به برنامه های ارزشی بسیج می باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز