خبرگزاری کار ایران

مدیر کل صدا و سیمای مرکز قم:

افکار ملت ما با آموزه‌های دینی عجین شده است

asdasd
کد خبر : ۱۸۸۱۹۱

به دلیل اعتمادی که شهروندان به رسانه‌ها دارند می توان موجی از عواطف انسانی را در طرح ایتام شاهد بود / رسانه با افکار عمومی سر و کار دارد، پس می تواند نقش مهمی در این زمینه داشته باشد.

ایلنا: مدیر کل صدا و سیمای مرکز قم با اشاره طرح اکرام ایتام گفت: افکار عمومی ملت ما با آموزه های دینی عجین شده است و در این راستا به دلیل اعتمادی که شهروندان به رسانه ها دارند می توان موجی از عواطف انسانی را شاهد بود.

به گزارش ایلنا، بهرام محمدی نیا در مراسم طرح اکرام ایتام که در شب شهادت حضرت علی(ع) در آستان حرم مطهر حضرت معصومه(س) اجراشد، ضمن تسلیت شهادت حضرت علی(ع) اظهارداشت: چندین سال است که طرح اکرام ایتام به همت کمیته امداد قم و صدا و سیمای مرکز قم و آستانه مقدسه حضرت معصومه(س) برگزار می شود و هر سال نیز شاهد حضور و استقال چشمگیر شهروندان هستیم.

وی با اشاره به نقش رسانه ها در ترویج فرهنگ نوع دوستی و کمک به فقرا عنوان داشت: رسانه با افکار عمومی سر و کار دارد، پس می تواند نقش مهمی در این زمینه داشته باشد.

مدیرکل صدا وسیمای مرکز قم تصریح کرد: افکار عمومی ملت ما با آموزه های دینی عجین شده است و در این راستا به دلیل اعتمادی که شهروندان به رسانه ها دارند می توان موجی از عواطف انسانی را شاهد بود.

وی با بیان اینکه همه باید از ظرفیت رسانه بهره ببرند گفت: در این برنامه، رسانه ها و به خصوص صدا و سیما، به کمک کمیته امداد آمد و نتیجه آن شور و حماسه بی نظیر شهروندان بود.

محمدی نیا با اشاره به اینکه برنامه هایی از این قبیل چون با افکار و عواطف انسانی همراه است، قطعا استقبال شهروندان درآن نیز چشمگیر می شود، تصریح کرد: ملت ما به دلیل داشتن باورهای عمیق دینی و معارف اهل بیت(ع) از اینگونه برنامه های استقبال خوبی می نمایند و در این خصوص نیز رسانه ها با ایجاد موجی از عواطف انسانی و احساسات می توانند نقش آفرین و موثر واقع شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز