خبرگزاری کار ایران

با حضور جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه:

اولین یادواره شهدای بازار و اصناف استان قم برگزار شد

کد خبر : ۱۸۶۲۴۹

امروز ۱۲۰ هزار نفر شاغل در واحدهای صنفی استان قم نیازمند الگوگیری هستند و قطعا هیچ الگویی بهتر از ایثار و شهادت برای آنها وجود ندارد.

یادواره ۳۰۰ شهید نانوای کشور و یک هزار شهید اصناف و بازار استان قم یکشنبه شب با حضور خانواده معظم شهداء و مسئولین کشوری و استانی در مسجد اعظم قم برگزار شد.

به گزارش ایلنا، یونس عالی پور مدیر کل سازمان صنعت، معدن و تجارت قم در مراسم یادواره کشوری ۳۰۰ شهید نانوا و یک هزار شهید اصناف و بازار استان قم که عصر امروز در مسجد اعظم حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: از مجموع ۱۰ هزار نفر شهید اصناف در سراسر کشور، ۱۰ درصد آنها مربوط به استان قم می باشد.

وی افزود: امروز ۱۲۰ هزار نفر شاغل در واحدهای صنفی استان قم نیازمند الگوگیری هستند و قطعا هیچ الگویی بهتر از ایثار و شهادت برای آنها وجود ندارد.

مدیر کل سازمان صنعت، معدن و تجارت قم خاطرنشان کرد: تبیین سیره عملی شهدا برای بازاریان خصوصا جوانانی که به تازگی وارد عرصه کسب و کار می شوند، بسیار حائز اهمیت است.

گفتنی است در این مراسم از خانواده های شهدای اصناف و بازاریان قم که بیش از دو شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کردند تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

شایان ذکر است در این مراسم از تمبر یادبود شهدای اصناف کشور با عنوانˈ سفیران فرهنگی جمهوری اسلامیˈ نیز رونمایی شد.

در مراسم یادواره ۳۰۰ شهید نانوای کشور و یک هزار شهید اصناف و بازار استان قم، آیت الله سید محمد سعیدی نماینده ولی فقیه در استان و تولیت آستانه مقدسه حضرت فاطمه معصومه(س)، حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه، محمد کریمی رئیس سازمان بسیج اصناف سراسر کشور، سردار مهدوی نژاد فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع)، احمد امیرآبای نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، محمد دلبری شهردار قم و جمعی دیگر از مسوولان استانی حضور داشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز