خبرگزاری کار ایران

همزمان با سالروز ولادت امام حسن مجتبی(ع)؛

اولین یادواره کشوری ۳۰۰ شهید نانوا در قم برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۸۵۲۸۱

یادواره شهداء ۳۰۰ شهید نانوا کشوری و یک هزار شهید اصناف استان قم، روز یکشنبه، ۲۲ تیر ماه، همزمان با سالروز ولادت فرخنده امام حسن مجتبی(ع) در قم برگزار می‌شود. / این برنامه به همت سازمان بسیج اصناف استان قم و با مشارکت اتاق اصناف و سازمان صنعت معدن و تجارت استان صورت می‌پذیرد.

اولین یادواره کشوری ۳۰۰ شهید نانوا و یک هزار شهید اصناف استان قم، با سخنرانی جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در قم برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، رئیس سازمان بسیج اصناف استان قم، طی سخنانی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهداء، کمتر از شهادت نیست» اظهار داشت: یادواره شهداء ۳۰۰ شهید نانوا کشوری و یک هزار شهید اصناف استان قم، روز یکشنبه ۲۲ تیر ماه همزمان با سالروز ولادت فرخنده امام حسن مجتبی(ع) در قم برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این برنامه به همت سازمان بسیج اصناف استان قم و با مشارکت اتاق اصناف و سازمان صنعت معدن و تجارت استان برگزار می‌شود، ابراز کرد: یادواره ۳۰۰ شهید نانوا کشوری و یک هزار شهید اصناف استان قم اولین برنامه‌ای است که به این صورت در استان قم برگزار می‌شود.

ابراهیم زینی وند در ادامه با اعلام اینکه این برنامه از ساعت ۱۵ الی نماز مغرب و عشاء در مسجد اعظم حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) برگزار می‌شود، افزود: در این همایش حجت الاسلام دکتر حاج صادقی، جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سخرانی خواهند کرد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: از مسئولین کشوری همچون رئیس سازمان بسیج اصناف کشور و رئیس اتاق اصناف ایران جهت شرکت در برنامه دعوت به عمل آمده است.

زینی وند در پایان با اشاره به اینکه از حدود یک ماه پیش دبیرخانه این یادواره در قم تشکیل شده است، تصریح کرد: در این برنامه از ۱۷ خانواده شهید اصناف که ۲ فرزند خود را تقدیم به انقلاب کردند تجلیل به عمل خواهد آمد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز