خبرگزاری کار ایران

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم:

ساخت فیلم های آموزنده از آسیب های اجتماعی جلوگیری می کند

asdasd
کد خبر : ۱۸۱۰۸۴

عدم نظارت بر رفتار فرزندان زمینه ساز بروز آسیب است / کاهش نظارت در برخورداری فرزندان از امکاناتی مانند تلفن همراه، تب لت و لپ تاپ برای نهاد خانواده تهدیدی جدی محسوب می شود.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم فضای مجازی را فضایی مناسب جهت آگاه سازی افراد در جلوگیری از کج روی ها عنوان کرد و گفت: ساخت فیلم های آموزنده، در مصون ماندن خانواده ها از آسیب های اجتماعی تاثیر گذار است.

به گزارش ایلنا، سرهنگ احمد صادقی در جمع تعدادی از فیلم سازان، پیشگیری از آسیب های اجتماعی را منوط به همکاری و همراهی بیش از پیش خانواده ها دانست و اظهار داشت: عدم نظارت بر رفتار فرزندان زمینه ساز بروز آسیب است.

وی کاهش نظارت بر رفتار فرزندان را سبب بروز آسیب دانست و تاکید کرد: کاهش نظارت در برخورداری فرزندان از امکاناتی مانند تلفن همراه، تب لت و لپ تاپ برای نهاد خانواده تهدیدی جدی محسوب می شود.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم پیشگیری از آسیب های فضای مجازی را منوط به همکاری و همراهی بیش از پیش خانواده عنوان و تصریح کرد: با ساخت فیلم های جذاب می توان روش صحیح استفاده از این تجهیزات را معرفی کرد.

صادقی در ادامه استفاده نادرست از اینترنت را باعثبه انحراف کشیده شدن و سبب خسارت روحی و روانی به فرد بیان کرد و افزود: فیلم سازی در این حوزه نیازمند تلاش، ‌ظرافت، دقت و عزم جدی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز