خبرگزاری کار ایران

در هفته جاری؛

برنامه‌ های حرم حضرت معصومه(س) تشریح شد

asdasd
کد خبر : ۱۸۱۰۶۹

مراسم زیارت عاشورا پنجشنبه ۱۲ تیرماه، ‌ بعد از نماز صبح با سخنرانی حجت‌الاسلام سید محمد جوادی برگزار می‌گردد / مراسم دعای کمیل این هفته پنجشنبه بعد از نماز مغرب و عشا با سخنرانی حجت‌الاسلام مؤمنی و مداحی مداحان اهل‌بیت علیهم‌السلام، حاج مهدی سلحشور و حاج سید مهدی میرداماد برگزار می‌شود.

برنامه های هفتگی حرم مطهر حضرت معصوم سلام‌الله علیها از هفتم الی سیزدهم تیرماه سال جاری اعلام شد.

به گزارش ایلنا، بر اساس برنامه اعلام شده، دعای توسل این هفته حرم مطهر توسط هیئت جانبازان استان قم در روز سه‌شنبه ۱۰ تیرماه بعد از نماز مغرب و عشا قرائت می‌شود.

مراسم زیارت عاشورا نیز پنجشنبه ۱۲ تیرماه، ‌ بعد از نماز صبح با سخنرانی حجت‌الاسلام سید محمد جوادی برگزار می‌گردد.

مراسم دعای کمیل این هفته پنجشنبه بعد از نماز مغرب و عشا با سخنرانی حجت‌الاسلام مؤمنی و مداحی مداحان اهل‌بیت علیهم‌السلام، حاج مهدی سلحشور و حاج سید مهدی میرداماد برگزار می‌شود.

قرائت زیارت جامعه کبیره توسط حجت‌الاسلام شهیدی ۳۰ دقیقه بامداد روز جمعه، از دیگر برنامه‌های هفته جاری می‌باشد

دعای پر فیض ندبه صبح جمعه ۱۳ تیر ۹۳ با سخنرانی حجت‌الاسلام کلباسی و مداحی سید جواد میرحیدری در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر قرائت می‌گردد.

نیایش صبحگاهی حرم مطهر این هفته، همه روزه بعد از نماز صبح توسط حجت‌الاسلام جوادی و بیان احکام و احادیثتوسط حجت‌الاسلام سید محسن سعیدی قبل از اذان ظهر انجام می‌پذیرد.

همچنین در عصر روز جمعه نیز زیارت آل یاسین یک ساعت و نیم به اذان مغرب در شبستان امام خمینی(ره) توسط حاج حسن حیدرزاده قرائت می‌گردد.

خاطرنشان می‌شود، ‌ نماز جمعه این هفته قم به امامت آیت‌ الله سید هاشم حسینی بوشهری در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه علیها سلام اقامه خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز