خبرگزاری کار ایران

در آستانه ماه رمضان؛

حرم حضرت معصومه(س) غبارروبی شد

asdasd
کد خبر : ۱۸۰۶۹۷

خادمان بانوی کرامت در ابتدا به خطبه خوانی پرداختند و پس از ادای احترام به پیشگاه این بانو، حرم مطهر با غبارروبی کردند / خادمان بخش‌ های مختلف حرم مطهر شامل شبستان‌ ها، رواق‌ ها، مساجد و ضریح مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها و مسجد اعظم را غبارروبی و عطر افشانی نمودند.

در آستانه ماه مبارک رمضان، حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها با حضور تولیت و خادمان این بارگان نورانی و جمعی از مسئولان استانی غبارروبی شد.

به گزارش ایلنا، در این مراسم معنوی که صبح امروز برگزار شد، خادمان بانوی کرامت در ابتدا به خطبه خوانی پرداختند و پس از ادای احترام به پیشگاه این بانو، حرم مطهر با غبارروبی کردند.

حجت الاسلام سعیدی در این مراسم، ماه شعبان را فرصت آماده شدن برای ورود به ماه مبارک رمضان دانست و ادامه داد: ‌ در ایام نزدیک ماه رمضان، بر اساس سنتی حسنه مساجد و اماکن مقدسه غبارروبی می‌شود که این کار می‌تواند درس بزرگی برای ما باشد.

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها گفت: همانطور که ما پیش از ورود به ماه رمضان، مساجد و اماکن مقدسه را غبارروبی می‌کنیم، باید دل های خود را نیز از پلیدی‌ها و کدورت‌ها بزدایم و با قلبی پاک وارد این ماه عزیز شویم.

خاطرنشان می‌شود در ادامه این مراسم معنوی خادمان بخش‌ های مختلف حرم مطهر شامل شبستان‌ها، رواق‌ها، مساجد و ضریح مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها و مسجد اعظم را غبارروبی کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز