خبرگزاری کار ایران

برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا؛

نوجوان قمی به تیم ملی کاراته دعوت شد

asdasd
کد خبر : ۱۸۰۶۱۳

حمیدرضا نجاتی در وزن ۷۰ کیلوگرم تنها نماینده قم در این اردو می باشد / تیم های کاراته نوجوانان و جوانان کشورمان اردویی دوهفته ای در استان قزوین برگزار می کنند.

کاراته کای قم به مرحله نهم اردوی آماده سازی تیم ملی دعوت شد.

به گزارش ایلنا، کاراته کای نوجوان قمی با دعوت به مرحله نهم اردوی آماده سازی تیم ملی کاراته نوجوانان کشورمان خود را آماده حضور در مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا می‌کند.

تیم ملی کاراته نوجوانان کشورمان در فاصله اندک باقی مانده تا آغاز پیکارهای کاراته قهرمانی آسیا، مرحله دیگری از تمرینات آماده سازی خود را آغاز کرده است تا با توان و آمادگی بیشتری شرایط حضور موفق خود را در این دوره از پیکارها فراهم کند.

در بین دعوت شدگان به اردوی تیم ملی کاراته نوجوانان، حمیدرضا نجاتی در وزن ۷۰ کیلوگرم تنها نماینده قم در این اردو می باشد.

این در شرایطی است که بر اساس برنامه ریزی کنفدراسیون کاراته آسیا، قرار است رقابت های قهرمانی قاره کهن در سال ۲۰۱۴ در رده های سنی نوجوانان، جوانان، زیر ۲۱ سال و بزرگسالان امسال به میزبانی شرق آسیا و در کشور مالزی انجام شود.

مرحله نهم اردوی آمادگی تیم های کاراته نوجوانان و جوانان از امروز به میزبانی هیئت کاراته استان قزوین به انجام می رسد و براساس هماهنگی بین کادر فنی تیم ملی و فدراسیون کاراته، تیم های کاراته نوجوانان و جوانان اردویی دو هفته ای را در این استان برگزار خواهند کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز