خبرگزاری کار ایران

با اعلام معاون استاندار قم؛

استانداری قم رتبه دوم در ترویج فرهنگ اقامه نماز را کسب کرد

asdasd
کد خبر : ۱۷۷۳۰۸

جلسات فصلی با دبیران شورای اقامه نماز دستگاه های اجرایی استان در استانداری اجرا می شود / رتبه به دست آمده از عملکرد سال ۹۲ می باشد.

ایلنا: استانداری قم درارزیابی های ستاد اقامه نماز وزارت کشور، رتبه دوم کشوری را در توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز کسب کرد.

به گزارش ایلنا، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری قم با اعلام این مطلب اظهار کرد: هر ساله عملکرد استانداری های کشور در زمینه ترویج و گسترش فرهنگ نورانی نماز، از سوی ستاد اقامه نماز وزارت کشور مورد ارزیابی قرار می گیرد.

مرتضایی رتبه بدست آمده را مربوط به عملکرد سال ۹۲ استانداری قم عنوان و خاطر نشان کرد: این ارزیابی ها با توجه به مستندات و در چارچوب نظام جامع برنامه ریزی، نظارت و ارزیابی و بر اساس شاخص های مشخصی انجام می شود.

رئیس شورای اقامه نماز استانداری قم با اشاره به دلایل انتخاب استانداری قم به عنوان دستگاه برتر کشوری، انجام نظارت میدانی مستمر از مراکز تابعه، بازدید میدانی از نمازخانه های ادارات و تعامل خوب و شایسته با ستاد اقامه نماز استان جهت اجرای برنامه های مرتبط با نماز را از جمله موارد مثبت مشاهده شده در عملکرد سال گذشته استانداری عنوان کرد.

وی همچنین تشکیل جلسات فصلی با دبیران شورای اقامه نماز دستگاه های اجرایی استان در استانداری، برگزاری دوره های آموزشی ارتقاء بینش و سطح آگاهی و توانمندی مدیران و کارکنان و تقدیر از دستگاه های برتر استانی را از دیگر شاخص های عملکرد استانداری قم در سال ۹۲ برشمرد و افزود: در سال ۹۳ با تقویت نقاط مثبت، در صدد جبران کاستی ها و کمبودها خواهیم بود.

معاون استاندار قم با تقدیر از اهتمام ویژه مجموعه مدیران و پرسنل دستگاه های اداری استان قم نسبت به اقامه و ترویج فریضه نماز، ابراز امیدواری کرد که در سایه ترویج محتوایی این مهم، شاهد توسعه فضای معنوی جامعه و سالم سازی محیط های اداری استان باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز