خبرگزاری کار ایران

شهردار منطقه هفت قم:

در ایام نیمه شعبان تمام نیروهای شهرداری آماده باش بودند

asdasd
کد خبر : ۱۷۶۴۹۱

در این ایام المان های نوری با عناوین «یاد مهدی(عج)»، «یا قائم آل محمد(عج)» و… از سوی شهرداری منطقه هفت در بلوار پیامبر اعظم(ص) نصب شد / این اقدامات گامی ارزنده در راستای زیباسازی محیط شهری و مسیر تردد زائران به مسجد مقدس جمکران بود.

شهردار منطقه هفت قم گفت: در این ایام تمام نیروهای شهرداری منطقه هفت به صورت کامل در آماده باش بوده و خدمات لازم را به زائران ارائه کردند.

به گزارش ایلنا، جهانبخش نجف زاده با اشاره به اینکه در ایام نیمه شعبان شهرداری منطقه هفت با تمام امکانات و خدمات در خدمت زائران حرم مطهر حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران بود، اظهار کرد: در این ایام خیل عظیم زائران قبل و یا بعد از تشرف به مسجد مقدس جمکران، به حرم مطهر حضرت معصومه(س) آمده و مزار بانوی کرامت را زیارت می‌کردند.

وی تصریح کرد: در این ایام تمام نیروهای شهرداری منطقه هفت به صورت کامل در آماده باش بوده و خدمات لازم را به زائران ارائه کردند.

شهردار منطقه هفت قم گفت: در کنار فعالیت های خدماتی، انجام فعالیت های فرهنگی و همچنین آذین بندی معابر و بخشی از بلوار پیامبر اعظم از سوی شهرداری منطقه هفت انجام شد.

وی بیان کرد: ‌در این ایام المان های نوری با عناوین «یاد مهدی(عج)»، «یا قائم آل محمد(عج)» و… از سوی شهرداری منطقه هفت در بلوار پیامبر اعظم(ص) نصب شد و این اقدام گامی ارزنده در راستای زیباسازی محیط شهری و مسیر تردد زائران به مسجد مقدس جمکران بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز