خبرگزاری کار ایران

عابدینی پور:

برای تأمین اعتبار بلوار پیامبر اعظم(ص) در نهایت به سراغ مردم رفتیم

asdasd
کد خبر : ۱۷۶۱۵۸

قم نماد اسلام و نظام است / رضایت مردم در نیمه شعبان حاصل همگرایی مدیریت شهری و دستگاه های اجرایی است / امکانات درخور زائران جمکران را فراهم کنیم.

ایلنا: شردار سابق قم با اشاره به اینکه برای تامین اعتبار بلوار پیامبر اعظم(ص) پس از متوسل شدن به نهادهای مختلف در نهایت به سراغ مردم رفتیم، گفت: این مردم بودند که به واسطه عشق و علاقه به مسجد مقدس جمکران حتی از دورترین نقاط کشور برای خرید اوراق مشارکت اقدام کردند و بسیاری از آنان علت این استقبال را معنویت موجود در جمکران ذکر می کردند.

به گزارش ایلنا، محسن عابدینی عضو فعلی شورای اسلامی شهر قم، صبح امروز در حاشیه بازدید از ستادهای ۱۲گانه شهرداری قم در منطقه جمکران با اشاره به اینکه مجموعه مدیریت شهری و دستگاه های استانی در دو روز نیمه شعبان خدمات خوبی را به زائران و مجاوران مسجد مقدس جمکران ارائه دادند، بیان کرد: این خدمت رسانی خوب حاصل همگرایی و همکاری مجموعه دستگاه ها است که از مدتها قبل صورت گرفته است و امروز شاهد هستیم خدماتی بهتر و بیشتر نسبت به سال های قبل به میهمانان امام زمان(عج) ارائه می شود.

وی با اشاره به اینکه قم نماد اسلام و نظام است ابراز کرد: اگر نظام بخواهد جایی را به عنوان الگو برای نظام معرفی کند آن مکان قطعاً شهر قم است و باید برای رسیدن این شهر به جایگاه واقعی آن تلاش جمعی صورت گیرد.

عضو شورای اسلامی شهر قم با اشاره به اینکه برای تامین اعتبار بلوار پیامبر اعظم(ص) پس از متوسل شدن به نهادهای مختلف در نهایت به سراغ مردم رفتیم، گفت: این مردم بودند که به واسطه عشق و علاقه به مسجد مقدس جمکران حتی از دورترین نقاط کشور برای خرید اوراق مشارکت اقدام کردند و بسیاری از آنان علت این استقبال را معنویت موجود در جمکران ذکر می کردند.

عابدینی با تاکید بر اینکه امروز جمکران به عنوان یکی از بزرگترین مراکز تجمع شیعیان در جهان مطرح است، خاطر نشان کرد: باید تلاش کنیم تا امکانات در خور این حجم عظیم زائر و نمازگزار را فراهم کنیم و کسانی که به این مکان مقدس مشرف می شوند با آرامش خاطر و بدون دغدغه بتوانند به انجام اعمال عبادی خود بپردازند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز