خبرگزاری کار ایران

مسئول کمیته ارزاق عمومی ستاد شعبانیه شهرداری قم:

۸۶ غرفه عرضه مایحتاج عمومی در نظر گرفته شده است

asdasd
کد خبر : ۱۷۵۹۴۳

غرفه های عرضه محصولات فرهنگی و نیز سوغات قم هم در نظر گرفته شده است / هزار قالب یخ ذخیره سازی شده تا در نیمه شعبان در میان مردم توزیع شوند.

مسئول کمیته ارزاق عمومی ستاد شعبانیه شهرداری قم گفت: ۸۶ غرفه عرضه مایحتاج عمومی در ۳۶ نقطه سطح شهر فراهم شده است.

به گزارش ایلنا، علیرضا مظفری در جلسه ستاد شعبانیه شهرداری قم اظهار کرد: ۸۶ غرفه عرضه مایحتاج عمومی در ۳۶ نقطه سطح شهر به ویژه در مسیرهای تردد زائران و اطراف مسجد مقدس جمکران در نظر گرفته شده است.

وی افزود: غرفه های عرضه محصولات فرهنگی و نیز سوغات قم هم در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم با بیان اینکه ۱۵ نقطه جدید به ویژه در مسیرهای تردد زائران به سمت جمکران به منظور توزیع یخ تعبیه شده است، گفت: سه دستگاه اتومبیل ویژه حمل یخ هم در اطراف مسجد مقدس جمکران در تردد خواهند بود.

وی ادامه داد: هزار قالب یخ ذخیره سازی شده تا در نیمه شعبان در میان مردم توزیع شوند؛ بازرسی ها به منظور کنترل نظافت و پاکیزگی غرفه ها و ایمنی آن ها به طور مرتب صورت می‌گیرد تا هیچ مشکلی در روزهای نیمه شعبان وجود نداشته باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز