خبرگزاری کار ایران

با موضوع حادثه فرضی ریزش آوار؛

دومین مانور دورمیزی مدیریت بحران برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۷۵۹۳۴

این مانور بدون اطلاع قبلی و اصطلاحا در ساعت صفر برگزار شد و هیچ یک از مدعوین اطلاعی از برگزاری این مانور نداشتند / اکثر مدیران و مسئولین مربوطه در فاصله زمانی مناسبی در محل مانور حضور پیداکردند.

مدیر مرکز پیشگیری و مدیریت بحران شهرداری قم گفت: دومین مانور دور میزی مدیریت بحران در شهرداری قم با موضوع حادثه فرضی ریزش آوار برگزار شد.

به گزارش ایلنا، علی رحیمی هدف از این مانور که به ریاست شهردار قم و در محل سالن جلسات مرکز پیشگیری و مدیریت بحران برگزار شد را بررسی میزان آمادگی، آشنایی هرچه بیشتر مدیران ارشد شهرداری با مباحثمدیریت بحران و توجه ویژه به مدیریت بحران شهری عنوان کرد.

وی افزود: با توجه به اینکه این مانور بدون اطلاع قبلی و اصطلاحا در ساعت صفر برگزار شد و هیچ یک از مدعوین اطلاعی از برگزاری این مانور نداشتند؛ اکثر مدیران و مسئولین مربوطه در فاصله زمانی مناسبی در محل مانور حضور پیداکردند.

رحیمی اذعان داشت: برگزاری اینگونه مانورها می تواند ضمن حفظ آمادگی جهت مقابله با رخداد، نقاط ضعف و قوت مجموعه شهرداری جهت مقابله با بحران های احتمالی را مشخص نماید و به همین جهت مطابق برنامه ریزی های انجام شده سالانه چندین مانور در ان راستا توسط مرکز پیشگیری و مدیریت بحران برگزار خواهد.

در پایان رحیمی ضمن تشکر از شهردار قم، از توجه و عنایت ویژه ایشان به امور مربوط به مدیریت بحران سپاسگزاری کرد و حمایت معنوی ایشان را پشتوانه و موجب دلگرمی مجموعه مدیریت بحران شهرداری دانست.

وی همچنین از حضور معاونین شهردار، شهرداران مناطق، مدیران ارشد شهرداری، مدیرکل مدیریت بحران استانداری، مدیرعامل محترم جمعیت هلال احمر و نمایندگان راه و شهرسازی، اورژانس و نیروی انتظامی تقدیر و تشکر نمود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز