خبرگزاری کار ایران

شهردار منطقه ۳ قم:

همه پرسنل شهرداری، پذیرای زائران هستند

asdasd
کد خبر : ۱۷۵۹۲۳

میادین بلوارها ریسه کشی شده و پارچه های رنگی نیز نصب شده اند / پارکسوارها آماده هستند تا در ایام نیمه شعبان پذیرای مسافران و مجاوران باشند.

شهردار منطقه ۳ قم از آمادگی این منطقه در ایام نیمه شعبان خبر داد.

به گزارش ایلنا، سید محمد موسوی منش با اشاره به آمادگی کامل پرسنل، همکاران فضای سبز و خدمات در ایام نیمه شعبان اظهار کرد: همه نیروها برای برگزاری این عید بزرگ آماده و پذیرای مسافران و زائران هستند.

وی با اشاره به آذین بندی و چراغانی ها در سطح شهر بیان کرد: میادین بلوارها ریسه کشی شده و پارچه های رنگی نیز نصب شده اند.

موسوی منش به آماده بودن پارک سوار شمالی اشاره کرد و گفت: این پارک سوار نسبت به سنوات گذشته آمادگی بیشتری برای پذیرایی از زائران دارد و امکاناتی از جمله آب‌ آشامیدنی، ایستگاه های فرهنگی و… آماده شده‌ است.

وی در خصوص آماده سازی پارکسوارهای موقت گفت: این پارکسوارها آماده هستند تا در ایام نیمه شعبان پذیرای مسافران و مجاوران باشند.

شهردار منطقه ۳ قم به نصب المان های شهدا اشاره و خاطر نشان کرد: المان های شهدا در ابتدای برخی بلوارهای شهر از جمله شهیدان عابدی، زین الدین، نواب صفوی و… نصب شده‌اند.

موسوی منش ادامه داد: بوستان های شهر نیز به طور کامل آماده حضور مسافران، زائران و مجاوران کریمه اهل بیت(س) هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز