خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم:

آماده باش اتوبوسرانی شهرداری قم در ایام نیمه شعبان

asdasd
کد خبر : ۱۷۵۷۸۸

۲۵۰ اتوبوس و مینی بوس از ساعت شش صبح روز پنجشنبه مورخ ۲۲خردادماه تا ساعات پایانی جمعه شب به صورت شبانه روزی فعالیت می کنند / زائران از آوردن وسائط حمل و نقل شخصی خودداری کرده و از وسائل حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم از آماده باش ناوگان اتوبوسرانی شهرداری قم جهت سرویس دهی ایام نیمه شعبان از روز گذشته خبر داد.

به گزارش ایلنا، سعید امراللهی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و به ویژه نیمه شعبان سالروز میلاد منجی عالم بشیریت، با اشاره به اقدامات سازمان اتوبوسرانی ویژه ایام نیمه شعبان اظهار کرد: ناوگان اتوبوسرانی شهرداری قم با اعلام آماده باش کلیه پرسنل و ناوگان از روز سه شنبه ۲۰ خردادماه به ارائه سرویس دهی به زائرین و مجاورین بارگاه ملکوتی حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران به صورت ویژه خواهد پرداخت.

وی افزود: همچنین بالغ بر ۲۵۰ اتوبوس و مینی بوس از ساعت شش صبح روز پنجشنبه مورخ ۲۲خردادماه تا ساعات پایانی جمعه شب به صورت شبانه روزی و مستمر به سرویس دهی ویژه مسجد مقدس جمکران خواهند پرداخت.

امراللهی اضافه کرد: سرویس دهی اتوبوس ها در دو مسیر از میدان شهید مطهری به جمکران و خیابان شبستان به جمکران و بالعکس انجام و مینی بوس ها نیز از دو پارکسوار خضرنبی(ع) و پارکسوار انسجام به ارائه خدمات خواهند پرداخت.

وی اذعان داشت: همچنین ۷۰ دستگاه اتوبوس نیز در بستر رودخانه از پارکسوار شمالی به حرم مطهر و بالعکس به جابجایی مسافران اقدام خواهند نمود.

امراللهی خاطرنشان کرد: علاوه بر این اتوبوس ها، برای جا به جایی مسافران در تمام خطوط شهری طبق روال روزهای عادی برنامه ریزی های لازم صورت پذیرفته است.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم به شهروندان و زائران توصیه کرد با توجه به اینکه حجم زیادی از مسافرین و مجاورین قصد عزیمت به مسجد مقدس جمکران را خواهند داشت و محدوده ترافیکی برای این ایام پیش بینی شده است، از آوردن وسائط حمل و نقل شخصی خودداری کرده و از وسائل حمل و نقل عمومی استفاده کنند تا در سطح شهر و طول مسیرهای مذکور شاهد ترافیک روانی باشیم.

وی یادآور شد: کسانی که از وسائل نقلیه شخصی استفاده می‌کنند در معابر و محدوده ایستگاه ها و جاهایی که توقف ممنوع و تردد مجاز نیست خودداری کنند تا از تشدید ترافیک جلوگیری گردد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز