خبرگزاری کار ایران

شهرداری قم اعلام کرد؛

فاز دوم بلوار پیامبر اعظم(ص) به بهره‌برداری رسید / آغاز عملیات اجرایی فاز سوم

asdasd
کد خبر : ۱۷۵۵۷۴

مراسم افتتاحیه فاز دوم بلوار پیامبر اعظم(ص) با حضور شهردار و نمایندگان بیوت مراجع تقلید برگزار شد / فاز سوم بلوار از امروز و طی عملیاتی ۱۸ ماهه شامل احداثدو تقاطع مذکور و سنگفرش مسیر پیاده‌رو با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان آغاز شد.

ایلنا: بر اساس اعلام شهرداری قم، فاز دوم بلوار پیامبر اعظم(ص) امروز با حضور شهردار و نمایندگان بیوت مراجع تقلید مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، مراسم افتتاحیه فاز دوم بلوار پیامبر اعظم(ص) شامل باند کندرو، مسیر دوچرخه‌سواری و فضای سبز امروز با حضور دلبری شهردار قم، مدیران شهری، اعضای شورای اسلامی شهر قم، نمایندگان آیت‌الله سبحانی و علوی گرگانی، فرزند شهید آیت‌الله حکیم، آیت‌الله فقیهی و برخی دیگر از مسئولان شهر و استان قم در محل تقاطع انسجام واقع در بلوار پیامبر اعظم(ص) برگزار شد.

در این مراسم محمد تقلی نادعلی مدیرعامل سازمان عمران و نوسازی، حجت‌الاسلام آتش‌زر رئیس شورای اسلامی شهر قم، دلبری شهردار قم و حجت‌الاسلام والمسلمین رحیمیان تولیت مسجد مقدس جمکران سخنرانی کردند.

کلنگ‌زنی دو تقاطع غیرهمسطح در این محور یعنی تقاطع‌های خیابان شهید کریمی و آیت‌الله حکیم با بلوار پیامبر اعظم(ص) برنامه بعدی این مراسم بود.

فاز سوم بلوار پیامبر اعظم(ص) طی عملیاتی ۱۸ ماهه شامل احداثدو تقاطع مذکور و سنگفرش مسیر پیاده‌رو با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان از امروز آغاز شد.

گفتنی است در این مراسم از پدر شهید کریمی که یکی از تقاطع‌های بلوار پیامبر اعظم(ص) به نام این شهید نامگذاری شده هم تجلیل شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز