خبرگزاری کار ایران

با حضور مسئولین استان و اقشار مختلف مردم قم؛

جشن ازدواج ۱۰۰ زوج هیئت و کانون خادم الرضا(ع) قم برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۷۵۳۲۹

گروه موسیقی محلی و حمید ماهی صف معروف به مستربین ایرانی به هنرنمایی و ارائه برنامه های شاد در این مراسم پرداختند / حجت الاسلام بنایی معاون سیاسی - امنیتی استانداری قم سخنران این مراسم بود.

ایلنا: جشن ازدواج ۱۰۰ زوج جوان هیئت و کانون خادم الرضا(ع) قم، با حضور مسئولین استان و اقشار مختلف مردم قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، در مراسم جشن ازدواج ۱۰۰ زوج جوان هیئت و کانون خادم الرضا(ع) قم که شنبه شب همزمان با فرارسیدن ایام شعبانیه در ورزشگاه حیدریان قم برگزار شد، علاوه بر اقشار مختلف مردم، جمعی از مسئولین استان از جمله محمد دلبری شهردار قم، احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام بنایی معاون سیاسی - امنیتی استانداری قم، حجت الاسلام آتش زر رئیس شورای اسلامی شهر قم، محمد گنجی دادستان قم و برخی دیگر از مسئولین استانی حضور داشتند.

هیئت و کانون خادم الرضا(ع) قم، برنامه های شاد و متنوعی را برای برگزاری جشن ازواج این ۲۰۰ عضو فعال خود پیش بینی کرده بود که از آن جمله می توان به حضور گروه موسیقی محلی و همینطور حضور هنرمند سرشناس کشور حمید ماهی صفت که به مستربین ایرانی معروف است، در این برنامه اشاره کرد.

برگزاری مراسم نمادین خواندن خطبه عقد یکی از زوج های جوان در این مراسم توسط حجت الاسلام و المسلمین علی زند قزوینی از محققان و پژوهشگران حوزوی، از دیگر برنامه های پیش بینی شده این جشن بود.

حجت الاسلام و المسلمین علی بنایی معاون سیاسی - امنیتی استاندار قم دقایقی از این برنامه را به ارائه سخنرانی پرداخت و ضمن تقدیر از هیئت و کانون خادم الرضا(ع) برای برگزاری چنین جشن هایی، گفت: زوج هایی که تازه زندگی مشترک خود را آغاز می کنند، باید بدانند که ساده گرفتن زندگی و قناعت در آن، زندگی را شیرین می کند.

وی افزود: زن و شوهر برای این که زندگی برای شان لذت بخش شود، باید با یکدیگر تعامل داشته و نسبت به هم احترام بگذارند.

معاون سیاسی - امنیتی استانداری قم، با اشاره به روایتی از امام موسی کاظم(ع) امام هفتم شیعیان، اظهار داشت: وقتی زندگی مشترکی شروع می شود، باید گذشت حرف اول را بزند و در بسیاری از موارد همسران باید نسبت به یکدیگر این ضرب المثل " شتر دیدی ندیدی " را به کار بگیرند؛ قطعا در صورت گذشت و تعامل زندگی پرنشاطی در انتظار یک خانواده خواهد بود.

حجت الاسلام و المسلمین بنایی خاطرنشان کرد: البته خانواده های شیعه، باید نسبت به تکثیر هرچه بیشتر نسل شیعیان اهتمام داشته باشند و با توکل به خداوند، این اصل مهم را در زندگی فراموش نکنند.

حمید ناطقی مدیر هیئت و کانون خادم الرضا(ع) نیز در حاشیه این مراسم اظهار داشت: هر ساله همزمان با فرارسیدن ماه شعبان و در آستانه فرارسیدن میلاد حضرت علی اکبر(ع) که به عنوان روز جوان نامگذاری شده است، جشن ازدواج زوج های جوان تازه ازدواج کرده هیئت و کانون خادم الرضا(ع) برگزار می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز