خبرگزاری کار ایران

معاون شهرسازی شهرداری قم خبرداد؛

۸۵ دستگاه اتوبوس زائران قمی به حرم مطهر امام(ره) منتقل شدند

asdasd
کد خبر : ۱۷۳۶۶۹

از حدود یک ماه پیش جلسات منظمی در شهرداری برای آمادگی مجموعه حمل و نقل قم در خدمت رسانی به زائران برگزار شد / با ایجاد پارک سوار تردد اتوبوس ها به صورت منظم انجام شده است.

معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری قم با بیان اینکه تا پایان روز ۱۳ خرداد حدود ۱۰۰۰ اتوبوس وارد پارک‌سوار شده است گفت: در این ایام ۸۵ دستگاه اتوبوس زائران قمی را به حرم مطهر امام(ره) منتقل می‌کند.

به گزارش ایلنا، مسیح الله معصومی با اشاره به اینکه در ایام سالگرد ارتحال امام(ره) و ۱۵ خرداد زائران بسیاری وارد قم می‌شوند گفت: از حدود یک ماه پیش جلسات منظمی در شهرداری برای آمادگی مجموعه حمل و نقل قم در خدمت رسانی به زائران برگزار شد و آماده سازی پارک سوارها یکی از اقدامات شهرداری به مناسبت این ایام است.

وی ابراز کرد: ساماندهی وسایل شخصی، ساماندهی خطوط تاکسیرانی و خدمات جا به جایی شهروندان توسط اتوبوس ها از جمله دیگر اقدامات شهرداری قم در این ایام است.

معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری قم با اشاره به اهمیت پارک سوار شمالی در میزبانی از زائران عنوان کرد: مدتی است که ورود اتوبوس ها به داخل شهر قم ممنوع شده است و با ایجاد این پارک سوار تردد اتوبوس ها به صورت منظم در این مکان انجام می‌شود و زائران توسط اتوبوس های شهری به داخل شهر منتقل می‌شوند.

وی افزود: پارک سوار شمالی در ورودی قم قرار دارد و حجم زیادی از زائرانی که به حرم مطهر امام(ره) مشرف می‌شوند در رفت و برگشت وارد این پارک سوار می‌شوند و به همین مناسبت زائران به صورت شبانه روزی و رایگان به حرم حضرت معصومه(س) منتقل می‌شوند.

معصومی به نزدیکی نیمه شعبان اشاره کرد و گفت: به مناسبت این ایام جلسات به صورت جدی‌تر پیگیری شد و با استانداری، ارگان های شهری و نهادهای داخل شهرداری هماهنگی های لازم صورت گرفته است تا بتوانیم در این روز خدمات مناسبی را به زائران ارائه دهیم.

وی با اشاره به اینکه تا پایان روز ۱۳ خرداد حدود ۱۰۰۰ اتوبوس وارد پارک سوار شده است تاکید کرد: در این ایام ۸۵ دستگاه اتوبوس زائران قمی را به حرم مطهر امام(ره) منتقل می کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز