خبرگزاری کار ایران

مدیرکل روابط عمومی و بین الملل شهرداری قم:

دستگاه ها در اجرای تبلیغات مناسبتی همکاری کنند

asdasd
کد خبر : ۱۷۳۳۸۷

برنامه های ویژه فرهنگی همزمان با ۱۴ و ۱۵ خرداد در نظر داریم / مسیر هفت کیلومتری بلوار پیامبر اعظم(ص) در نیمه شعبان به طور کامل در اختیار هیئت های مذهبی، دستگاه ها و نهادهای فرهنگی است

ایلنا: مدیرکل روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری قم گفت: همه دستگاه‌ها در زمینه تبلیغات محیطی در سطح شهر باید همکاری کنند و زمینه حضور و همکاری آنها فراهم شده و امیدواریم این همدلی و همراهی مطابق با سال‌های گذشته توسط دستگاه‌ها انجام شود.

به گزارش ایلنا، علی حاجی رضا، با اشاره به جلسه کمیته فرهنگی با موضوع بررسی برنامه های ۱۴ و ۱۵ خرداد و نیمه شعبان اظهار کرد: این جلسه با حضور مدیران شهری و مسئولان فرهنگی استان در سالن جلسات شهرداری قم در زمینه برنامه های فرهنگی برگزار شد.

وی ضمن گرامیداشت فراسیدن ایام ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و یاد و خاطره شهدای ۱۵ خرداد و اعیاد شعبانیه از همه دستگاه ها و نهادهای استان، هیئات‌ مذهبی، کانون های فرهنگی و هنری مساجد و بسیج برای ایجاد غرفه های فرهنگی و برنامه های فرهنگی در سطح شهر به ویژه بلوار معنوی پیامبر اعظم(ص) برای ارائه خدمات فرهنگی به زائران دعوت کرد.

مدیرکل روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری قم خاطرنشان کرد: مدیریت شهری نیز برای ایجاد بستر مناسب برای فعالیت فرهنگی به ویژه در ایام ۱۴ و ۱۵ خرداد که حضور حداکثری زائران مرقد مطهر امام خمینی(ره) در پارکسوار شمالی و امیر کبیر شاهد هستیم، آمادگی دارد.

وی یادآور شد: مسیر هفت کیلومتری بلوار پیامبر اعظم(ص) در نیمه شعبان به طور کامل در اختیار هیئت های مذهبی، دستگاه ها و نهادهای فرهنگی است.

حاجی رضا خاطرنشان کرد: همه دستگاه ها در زمینه تبلیغات محیطی در سطح شهر باید همکاری کنند و زمینه حضور و همکاری آن ها فراهم شده و امیدواریم این همدلی و همراهی مطابق با سال های گذشته توسط دستگاه ها انجام شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز