خبرگزاری کار ایران

با حضور استاندار قم؛

کانون اصلاح و تربیت ندامتگاه لنگرود افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۱۷۳۳۱۸

باید با بهره گیری از آموزه های دینی و استفاده از نقطه نظرات صاحب نظران زمینه ی اصلاح بزهکاران در جامعه را فراهم کنیم / یکی از دلایل مهم سوق افراد به سمت بزهکاری است.

کانون اصلاح و تربیت ندامتگاه لنگرود با حضور استاندار قم و رئیس سازمان زندانهای کشور افتتاح شد.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام صالحی منش پس از افتتاح این کانون و در بازدید از بخش های مختلف این ندامتگاه طی سخنانی با اشاره به شیوه های موثر در تربیت اسلامی گفت: باید با بهره گیری از آموزه های دینی و استفاده از نقطه نظرات صاحب نظران زمینه ی اصلاح بزهکاران در جامعه را فراهم کنیم.

استاندار قم بیکاری را یکی از دلایل مهم سوق افراد به سمت بزهکاری عنوان و با تاکید بر ضرورت توجه به اقدامات حمایتی در مراحل مختلف خاطرنشان کرد: باید با برگزاری کلاسهای آموزشی و آموزش حرفه های فنی و تخصصی زمینه ی اشتغال آنان فراهم شود.

وی همچنین با تاکید بر لزوم توجه به مسائل بهداشتی و فرهنگی در زندانها خواستار همکاری و تعامل بیش از پیش دستگاه های دست اندر کار در این زمینه شد.

جهانگیری رئیس سازمان زندانهای کشور نیز با بیان اینکه خدمت به سازمان زندانها خدمت به اقشار آسیب دید ه ی اجتماع است گفت: باید تلاش کنیم تا تهدیدها را تبدیل به فرصت کنیم.

وی تلاش مسئولان سازمان زندانهای کشور در راستای کاهش معضلات اجتماعی بزهکاران را مورد توجه قرار داد و افزود: می بایستی با برنامه ریزی صحیح و انجام فعالیت های روانشناسی و فرهنگی این افراد را به عنصر مفیدی در جامعه تبدیل کنیم.

رئیس سازمان زندانهای کشور همچنین نگهداری و حمایت از خانواده ی زندانیان را بسیار مهم برشمرد و کمک سازمانهای مردم نهاد و خیرین را در راستای تزریق امنیت و آرامش در جامعه ضروری و لازم دانست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز