خبرگزاری کار ایران

جانشین فرماندهی انتظامی استان قم:

پیشگیری بهترین روش برای تامین امنیت است

asdasd
کد خبر : ۱۷۲۷۷۳

باید از فعالیت های فرهنگی و اجتماعی پلیس که گامی در آشنایی آنها با آسیب های اجتماعی و پیشگیری از آن ها است حمایت شود / با اتحاد و همدلی و همراهی و مشارکت همه دستگاهای سیاسی، اجتماعی، فرهنگی می توانیم امنیت مناسب تری را برای مردم فراهم کنیم.

ایلنا: جانشین فرماندهی انتظامی استان قم گفت: پیشگیری بهترین روش برای تامین امنیت جامعه است.

به گزارش ایلنا، سرهنگ حمید رضا اسدی با بیان مطلب فوق، اظهار داشت: اقدامات پیشگیرانه پلیس در مهار و کاهش جرائم نشان داده که این روش می تواند بهترین روش برای تامین امنیت مردم باشد.

وی با اشاره به اینکه نهاد خانواده، زیر بنای سلامت، سعادت و امنیت جامعه است، ابراز کرد: اگر خانواده ها به کارکردهای اساسی و حیاتی خود آگاه نباشد یا کم کاری و سهل انگاری در این زمینه انجام شود، شاهد بروز ناهنجاری های پیچیده در جامعه خواهیم بود.

سرهنگ اسدی آموزش مهارت های اساسی زندگی و ضرورت فراگیری مهارت های ارتباطی و حل مساله را با توجه به حساسیت های آن در حوزه خانواده بسیار مهم دانست و گفت: متاسفانه نا آگاهی از مهارت های زندگی، ناتوانی درمدیریت صحیح و منطقی و ضعف در شیوه های صحیح فرزند پروری باعثشده تا برخی از خانواده ها با مشکلات و معضلات فردی و اجتماعی روبرو شوند.

وی افزود: باید از فعالیت های فرهنگی و اجتماعی پلیس که گامی در آشنایی آنها با آسیب های اجتماعی و پیشگیری از آن ها است حمایت شود.

جانشین فرماندهی انتظامی استان قم خاطر نشان کرد: با اتحاد و همدلی و همراهی و مشارکت همه دستگاهای سیاسی، اجتماعی، فرهنگی می توانیم امنیت مناسب تری را برای مردم فراهم کرده و خدمت گذاری شایسته برای این مردم باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز