خبرگزاری کار ایران

به مدت دوسال؛

اعضای هیئت رئیسه مجمع عمومی جامعه مدرسین مشخص شدند

asdasd
کد خبر : ۱۷۲۴۲۲

حجج اسلام و المسلمین فرخ فال، محمدی جزه ئی، رحمانی فرد سبزواری، بنیادی، تلخابی، میراحمدی، سعیدی گلپایگانی، علم الهدی و میرکتولی، ۹ نفری هستند که به مدت دو سال به عنوان هیئت رئیسه انتخاب شدند.

ایلنا: با حضور آیت الله محمد یزدی رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و برخی از شخصیت های بلندپایه حوزوی، نخستین جلسه رسمی مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با موضوع «انتخاب هیات رئیسه مجمع» برگزار شد.

به گزارش ایلنا، نخستین جلسه رسمی مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علیمه قم با موضوع «انتخاب هیات رئیسه مجمع»، پنج شنبه هفته گذشته ۸ خردادماه و پس از نماز مغرب و عشاء، با حضور اعضای مجمع عمومی، متشکل از اعضای جامعه مدرسین و اساتید دروس خارج و سطح عالی حوزه علمیه قم، در سالن اجتماعات جامعه مدرسین برگزار شد.

در این جلسه مطابق آیین نامه داخلی انتخابات، بعد از رای گیری صورت گرفته توسط اعضا، هیات رئیسه ۹ نفره مجمع عمومی به مدت دو سال به شرح ذیل اتنخاب شدند:

حجت الاسلام و المسلمین احمد فرخ فال به عنوان رئیس هیات رئیسه مجمع

حجت الاسلام و المسلمین سید صادق محمدی جزه ئی به عنوان نائب رئیس اول

حجت الاسلام و المسلمین علی رحمانی فرد سبزواری به عنوان نائب رئیس دوم

حجت الاسلام و المسلمین حسین بنیادی به عنوان منشی اول

حجت الاسلام و المسلمین مجید تلخابی به عنوان منشی دوم

حجت الاسلام و المسلمین سید محمد میراحمدی به عنوان امین مالی

حجج اسلام و المسلمین سید حسن سعیدی گلپایگانی، سید محمدرضا علم الهدی، و سید مرتضی میرکتولی به عنوان اعضای هیات رئیسه

بنابر اعلام حوزه، همچنین در این جلسه آیت الله یزدی رئیس شورای عالی جامعه مدرسین، آیت الله مقتدایی قائم مقام جامعه مدرسین، آیت الله حسینی بوشهری معاون جامعه و روحانیت و دیگر اعضای جامعه مدرسین نیز تا پایان جلسه رای گیری حضور داشته و در انتخابات شرکت نمودند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز