خبرگزاری کار ایران

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی قم اعلام کرد؛

محدودیت های ترافیکی ویژه ایام ۱۴ و ۱۵ خرداد در قم

asdasd
کد خبر : ۱۷۲۳۷۷

به مناسبت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و برای جلوگیری از هرگونه گره ترافیکی و تسهیل در عبور و مرور برای حضور زائران و مجاوران در ایام ۱۴ و ۱۵ خرداد، محدودیت های ترافیکی منتهی به حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) اجرا می شود.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان قم از اجرای محدودیت های شدآمدی(ترافیکی) ویژه ایام ۱۴ و ۱۵ خرداد، منتهی به حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ سیدکرم الله حسینی اظهار داشت: به مناسبت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و برای جلوگیری از هرگونه گره ترافیکی و تسهیل در عبور و مرور برای حضور زائران و مجاوران در ایام ۱۴ و ۱۵ خرداد، محدودیت های ترافیکی منتهی به حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) اجرا می شود.

به گفته وی این محدودیت ها شامل:

۱ - محدودیت تردد و توقف وسایل نقلیه در خیابان ارم حد فاصل سه راه بازار تا تقاطع شهدا از ساعت ۱۲۰۰ روز ۱۴/۳ / ۹۳ تا پایان حضور زائران اعمال خواهد شد.

۲ - تردد وسایل نقلیه عمومی از انتهای بلوار بهار(خیابان شبستان) به ارم نیز ممنوعیت خواهد داشت.

۳ - سایر نقاط شهر و معابر مشرف به حرم مطهر شامل تقاطع حجتیه، تقاطع شهدا و میدان روح الله، تقاطع عمار یاسر به طرف سه راه بازار، سه راه بازار به طرف سه راه چهارمردان در صورت نیاز، محدودیت و ممنوعیت مقطعی اعمال خواهد شد.

۴ - به دلیل تعداد زیاد اتوبوس های حامل کاروانهای زائران، ممنوعیت مطلق تردد اتوبوس های بیابانی در سطح شهر اعمال خواهد شد، کلیه اتوبوس هایی که از اتوبان تهران - قم به مقصد شهر مقدس قم در تردد هستند، باید از طریق کمربندی امام علی(ع) به پارکسوار شمالی هدایت و متوقف و از آنجا زائرین با اتوبوس های شرکت واحد به حرم مطهر و بالعکس منتقل خواهند شد.

۵ - اتوبوس هایی که از جنوب و جنوب غربی کشور به شهر مقدس قم عزیمت و قصد زیارت حرم مطهر را داشته باشند، از سه راهی خرمشهر - بلوار امام رضا(ع) به پارک سوار جنوبی هدایت خواهند شد و سرویس دهی تا نزدیک حرم مطهر توسط اتوبوس شرکت واحد انجام خواهد پذیرفت.

۶ - در صورتی که ظرفیت موجود پارک سوارهای شمالی و جنوبی و پارکینگ حرم مطهر برای استقرار اتوبوس ها کفایت ننمایند، بلوار ۷۵ متری عمار یاسر، امام موسی صدر و بلوار امام رضا(ع) به عنوان کمکی جهت پارک اتوبوس ها استفاده بعمل خواهد آمد.

۷ - از توقف وسایل نقلیه در خارج از محل خط کشی شده و مجاز در پارکینگ شرقی حرم مطهر خودداری گردد، در صورت توقف منجر به سد معبر، ضمن اعمال قانون، خودروهای متخلف با جرثقیل منتقل خواهند شد.

۸ - خروج اتوبوس های مستقر در پارک سوار شمالی جهت عزیمت به جمکران از مسیر رودخانه، بلوار نواب، کمر بندی امام علی(ع) میسر خواهد بود.

سرهنگ حسینی در پایان خطاب به رانندگان اظهار داشت: همکاری با ماموران راهنمایی و رانندگی احترام به قانون است، بنابراین بیایید با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی از خلق حوادث، به درد آمدن دل ها و اشک بار شدن چشم ها پیشگیری کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز