خبرگزاری کار ایران

رییس پلیس راه استان قم خبرداد؛

انحراف به چپ سواری پژو منجر به مرگ سرنشین شد

asdasd
کد خبر : ۱۷۲۳۶۵

در این حادثه یک نفر از سرنشینان خودروی سواری پژو در دم فوت کرد / راننده سواری پژو پارس به همراه یکی دیگر از سرنشینان خودروی مذکور نیز به شدت مجروح شدند / علت تصادف بی مبالاتی از جانب راننده سواری پژو و انحراف به چپ وی از خط وسط بوده است.

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان قم از یک فقره تصادف منجر به فوت در کیلومتر ۱۷ جاده قدیم " قم – کاشان " خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ اردشیر جمشیدی راد در تشریح جزییات این خبر اظهار داشت: ساعاتی قبل یک دستگاه سواری پژو پارس در کیلومتر ۱۷ جاده قدیم " قم – کاشان " با یک دستگاه کامیون خاور برخورد که در این حادثه یک نفر از سرنشینان خودروی سواری پژو در دم فوت کرد.

وی افزود: راننده سواری پژو پارس به همراه یکی دیگر از سرنشینان خودروی مذکور نیز به شدت مجروح که سریعا هر دو نفر توسط اورژانس برای مداوا به بیمارستان منتقل شدند.

سرهنگ اردشیر جمشیدی راد علت تصادف را بی مبالاتی از جانب راننده سواری پژو و انحراف به چپ وی از خط وسط اعلام کرد.

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان قم در پایان به رانندگان توصیه کرد: با توجه به شروع تعطیلات تابستانه و آغاز مسافرت ها، از عجله و شتاب در رانندگی پرهیز و جان خود و دیگران را به خطر نیندازند و با آرامش و رعایت قوانین و مقررات رانندگی از وقوع حوادثناگوار پیشگیری کرده و سفری ایمن را برای خود و دیگران مهیا سازند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز