خبرگزاری کار ایران

صبا سال آینده خطر سقوط را احساس می کند؛

صادقی: عنایتی تاثیر زیادی در انتقالم به پدیده داشت

asdasd
کد خبر : ۱۷۲۳۶۰

در صبای قم هیچ آرامشی نداشتیم / در باشگاه صبا بدقولی ها و حرف هایی که نمی شد روی آن ها حساب کرد به ما می گفتند / اگر کشوری مدیرعامل نبود، گزینه اول سقوط بودیم.

بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال صبای قم رضا عنایتی را از عوامل مهم انتخاب پدیده عنوان کرد و گفت: صد در صد آقای عنایتی در رفتنم به پدیده تاثیر زیادی داشت.

اکبر صادقی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، در خصوص این که کاملا به پدیده مشهد پیوسته یا خیر، عنوان کرد: با اینکه قرارداد داخلی امضا کرده ام، اما به طور کامل با باشگاه پدیده به توافق رسیده ام و فکر نمی کنم مشکلی برای قرارداد نهایی وجود داشته باشد.

وی از نحوه قراردادش با پدیده مشهد گفت: قراردادم یکساله است و چون مسئولین پدیده اجازه نداده اند، نمی توانم مبلغ قراردادم را بیان کنم.

هافبک فصل گذشته صبای قم، رضا عنایتی را از عوامل مهم انتخابش عنوان کرد و اظهار داشت: صد در صد آقای عنایتی در رفتنم به پدیده تاثیر زیادی داشت.

صادقی درباره پیشنهاد دیگر تیم ها به وی می گوید: از تعداد زیادی تیم لیگ برتری و خود باشگاه صبا پیشنهاد داشتم، اما تصمیم گرفتم با توجه به شرایطی که دارم پدیده را انتخاب کنم.

وی دلیل انتخابش را صادق بودن مسئولین باشگاه پدیده مشهد عنوان کرد و ادامه داد: پس از فصل سختی که در صبا گذراندم، آرامشی که میخواستم در پدیده دیدم و این تیم را از بین پیشنهاداتم انتخاب کردم.

بازیکن پیشین صبای قم، ادامه داد: در تیم صبا هیچ آرامشی نداشتیم، بدقولی ها و حرف هایی که نمی شد روی آن ها حساب کرد به ما می گفتند ولی در پدیده این مسائل نیست و مطمئن هستم شرایط پدیده روز به روز بهتر می شود و در لیگ پیش رو از صبا موفق تر ظاهر خواهد شد.

صادقی یادآور شد: سال خیلی سختی را در صبا گذراندم و از همه نظر چیزی در تیم مشخص نبود؛ تا این لحظه نیز کسی از باشگاه تماس نگرفته که اکبر صادقی در صبا می مانی یا خیر! و با این اوضاع نمیشد در صبا ماند.

وی با اشاره به مبلغ قراردادش با صبا اظهار کرد: تا این لحظه ۳۷درصد از قراردادم با صبا را گرفته ام.

بازیکن پدیده مشهد، نظرش درمورد هیئت مدیره جدید صبا به این شکل بود: هنوز هم چیزی در باشگاه مشخص نیست و فقط آقای غمخوار رییس هیئت مدیره شدند و با این حال به جز آقای کشوری که لطف می کند جواب ما را می دهد، کسی جوابگوی ما نیست.

اکبر صادقی با بیان اینکه اوضاع صبا پس از انتقال تمرینات به قم سخت تر از فصل گذشته می شود ابراز کرد: شرایط و زیر ساخت استان قم برای این کار فراهم نیست ولی امیدوارم و دوست دارم بتوانند این کار سخت را انجام دهند و مردم قم را خوشحال کنند؛ فقط به حرف بسنده نکنند و تمام شهر قم باید برای انتقال تمرینات به قم بسیج شوند و با حرف یکی دو نفر این کار انجام صورت نمی گیرد.

وی یادآور شد: واقعا صبا را دوست دارم و نمی خواهم اتفاق خاصی برای تیمی که در آن پیشرفت کردم بیفتد ولی با این اوصاف فصل آینده خطر سقوط را بیش از فصل پیش احساس می کند؛ چون امسال که تیم در تهران تمرین می کرد، به جز آقای کشوری همه پشت این تیم را خالی کردند و وقتی پول بود همه با تیم بودند و وقتی نبود آقای کشوری بود و مشکلات تیم را باید به یک شهر جواب می داد.

بازیکن سابق صبای قم، از شرایط فصل گذشته تیمش گفت: همه بازیکنان خوب بودند ولی از لحاظ مالی مشکل زیادی در تیم بود و فصل بسیار سختی را گذراندیم؛ ایکاش شما در تیم بودید و مشاهده می کردید بازیکنان از لحاظ روحی چه مشکلاتی داشتند، به چه شکلی تمرین می کردند و فقط خدا خواست که صبا در لیگ ماند.

وی در پایان اظهار داشت: برای جهان بینی آرزوی موفقیت می کنم، اما دو فصلی که در صبا بازی کردم می دیدم آقای کشوری وقتشان را برای تیم گذاشتند و زحمات بسیاری کشیدند و مطمئنا اگر ایشان فصل گذشته در تیم نبود، گزینه اول سقوط بودیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز