خبرگزاری کار ایران

با اقدام بازرسان دانشگاه علوم پزشکی قم صورت گرفت؛

پلمپ ۷ مرکز متخلف و مداخله‌گر امور پزشکی در قم

asdasd
کد خبر : ۱۷۲۳۱۴

یک شرکت تولیدکننده فرآورده‌های آزمایشگاهی فاقد پروانه، پنج مرکز دندانپزشکی و دندان‌سازی غیر مجاز و یک مرکز آمبولانس خصوصی بدون مجوز، با حکم قضایی پلمپ شدند.

ایلنا: بازرسان نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی قم، در یک ماه گذشته، ۷ مرکز متخلف و مداخله‌گر در امور پزشکی و اراده دهنده خدمات درمانی را شناسایی و پلمپ نمودند.

به گزارش ایلنا، به دنبال بازرسی‌های کارشناسان نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی قم، در یک ماه گذشته از فعالیت ۷ مرکز متخلف و مداخله‌گر در امور پزشکی و اراده دهنده خدمات درمانی جلوگیری به عمل آمد.

مراکز مذکور بدون کسب مجوزهای لازم و در برخی موارد در مکان‌های نامناسب و غیر بهداشتی درحال ارائه خدمات درمانی و پزشکی بودند که با اقدام بازرسان نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی قم و همراهی عوامل دادستانی قم، فرماندهی نیروی انتظامی و سازمان تعذیرات حکومتی، از فعالیت آنها جلوگیری به عمل آمد.

گفتنی است در بازرسی‌های انجام شده ۵ مرکز دندانپزشکی و دندان‌سازی غیر مجاز و بدون مجوز، یک شرکت تولیدکننده فرآورده‌های آزمایشگاهی فاقد پروانه تولید و یک مرکز آمبولانس خصوصی که بدون اخذ مجوز و پروانه‌های لازم در استان فعالیت داشتند، با حکم قضایی توسط کارشناسان نطارت بر درمان دانشگاه پلمپ و پرونده‌های مربوطه جهت سیر مراحل قضایی به دادسرای عمومی انقلاب ارجاع گردید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز