خبرگزاری کار ایران

شهردار منطقه هفت قم:

آماده سرویس دهی به زائران قم در نیمه شعبان هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۷۲۲۷۶

شهرداری منطفه هفت با بسیج تمام امکانات و تجهیزات آماده استقبال از زائرانی است که ایام نیمه شعبان برای زیارت به قم سفر خواهند کرد / در تمام مناسبت ‌ها و برنامه‌ ها با تمام امکانات در صحنه خواهیم بود و آماده میزبانی زائران و مجاورین کریمه اهل بیت(س) هستیم.

ایلنا: شهردار منطقه هفت با اعلام این خبر اظهار داشت: شهرداری منطقه هفت با تمام امکانات آماده سرویس دهی به زائران حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران در ایام نیمه شعبان است.

به گزارش ایلنا، جهانبخش نجف زاده با اعلام این خبر گفت: با توجه به تاکید شهردار قم مبنی بر آمادگی برگزاری جشن های ایام شعبانیه به خصوص جشن میلاد حضرت ولی عصر(ع)، شهرداری منطفه هفت با بسیج تمام امکانات و تجهیزات آماده استقبال از زائرانی است که ایام نیمه شعبان برای زیارت بارگاه ملکوتی کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(س) به قم سفر خواهند کرد.

وی ابراز کرد: با توجه به اینکه بارگاه ملکوتی حضرت فاطمه معصومه(س) در هسته مرکزی این منطقه قرار دارد در تمام مناسبت ‌ها و برنامه‌ ها با تمام امکانات در صحنه خواهد بود و آماده میزبانی زائران و مجاورین کریمه اهل بیت(س) می باشد.

وی خاطرنشان کرد: امسال با پیش بینی حضور میلیون ها زائر در شهر مقدس قم برپایی استندهای راهنمای زائران، ایستگاه‌های صلواتی، نصب پلاکاردهای راهنما در سطح منطقه، توزیع قالب یخ، تعمیر و تجهیز سرویسهای‌ بهداشتی، ایجاد ایستگاه های آتش‌ نشانی سیار در پارک‌ سوارها، توزیع کیسه‌ های زباله در بین زائران، نظافت و ساماندهی خیابان های شهر به ویژه در اطراف حرم مطهر، شست و شوی مسیرهای پارک سوارها، آذین بندی، ریسه‌کشی، نصب المان‌های نوری و استقرار تانکرهای آب ویژه شست و شوی معابر را از جمله مصوبات اجرایی پیش‌بینی شده برای ایام نیمه شعبان عنوان کرد.

در ادامه این جلسه مسئولین و کارشناسان شهرداری منطقه هفت با بررسی مشکلات و تجربیات سال های گذشته به آسیب شناسی کمبودها و ارایه راه حل ها، طرح ها و ایده های جدید پرداختند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز