خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه استان قم:

دشمنان از اقدامات سپاه و بسیج می هراسند

asdasd
کد خبر : ۱۷۱۸۳۴

ایثارگری رزمندگان در مقابل دیدگان همگان می درخشد / تا زمانی که تهدیدات دشمنان را نشناسیم نمی توانیم به خوبی عمل کنیم / وصیت نامه شهید خوانده می شود ما وظیفه داریم به آن عمل کنیم.

ایلنا: فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) گفت: تمام اتفاقاتی که در دوران دفاع مقدس و بعد از آن توسط رزمندگان و بسیجیان انجام شد همانند تابلو مقاومتی در مقابل دیدگان می درخشد.

به گزارش ایلنا، سردار مهدی مهدوی نژاد شامگاه چهارشنبه در همایش ابلاغ برنامه های سال ۹۳ معاونت عملیات سازمان بسیج که در سالن شهید اخلاقی ستاد سپاه قم برگزار شد، طی سخنانی ضمن تبریک مبعثنبی مکرم اسلام(ص) اظهار کرد: دشمنان امروز از اقدامات سپاه و بسیج می هراسند.

وی از زحمات شبانه روزی بسیجیان در راستای برقراری نظم و امنیت در استان تقدیر و تشکر کرد و افزود: تا زمانی که تهدیدات دشمنان را نشناسیم نمی توانیم به خوبی عمل کنیم.

وی با تاکید بر طرح ریزی صحیح در مقابل تهدیدات دشمن ابراز کرد: آن چیزی که امروزه باید به آن توجه داشته باشیم این است که همه جوانب را در نظر داشته باشیم تا بتوانیم عملکرد خوبی از خود به اجرا بگذاریم.

سردار مهدوی نژاد ادامه داد: تمام اتفاقاتی که در دوران دفاع مقدس و بعد از آن توسط رزمندگان و بسیجیان انجام شد همانند تابلو مقاومتی در مقابل دیدگان می درخشد.

فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) خاطرنشان کرد: بعد از دوران دفاع مقدس دشمنان در صدد آن هستند تا عواملی که در آن دوران ما را از شر بلایا مصون داشت دور کنند و آن ها هم چیزی جز ایمان و تقوا نیستند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه اگر امروز یک وصیت نامه شهید خوانده می شود ما وظیفه داریم به آن عمل کنیم، تصریح کرد: دشمنان در صدد این هستند که ضد ارزش ها را جای ارزش ها به ما معرفی کنند.

سردار مهدوی نژاد با اشاره به اینکه دشمنان با تمام توان در این صدد هستند که منکر را جای معروف به مردم معرفی کنند، ابرازکرد: امام در آغازین روز های تشکیل انقلاب بر مبنای آیات و روایات دشمنان را همچون طبل توخالی معرفی کردند.

وی در ادامه از وضعیت فرهنگی موجود در کشور ابراز نگرانی کرد و عنوان داشت: باید با نگاه راهبری و تاکتیکی طرح های عملیاتی برنامه ریزی شود.

مهدوی نژاد پایه و ریشه همه سازماندهی را بسیج و نیروهای مردمی دانست و اعلام کرد: تشکیل گردان های امنیتی امام علی(ع) گردان های امام حسین(ع) گردان های الی بیت المقدس(ع)، گردان های الزهراء و کوثر و بسیاری دیگر از گردان ها در راستای تقویت توان نیروهای مردمی در مقابل با هجمه های دشمنان است.

فرمانده سپاه استان قم در پایان تصریح کرد: اگر می خواهیم گردان های موفقی داشته باشیم بایستی با استفاده از نیروهای مردمی و بسیج و با برنامه ریزی هدفمندانه پیش برویم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز