خبرگزاری کار ایران

شهردار قم:

باید شیوه واحدی را در بحثتملکات به کار گیریم

asdasd
کد خبر : ۱۷۱۶۹۷

بخشی مجزا برای بحثتملکات پروژه ها در نظر گرفته شود / باید از تجربیات افرادی که سابقه فعالیت در این پروژه را دارند استفاده کنیم.

ایلنا: شهردار قم با بیان اینکه افرادی که در بحثتملکات پروژه های شهرداری فعالیت می کنند باید تخصص لازم را در بحثملک و همچنین آشنایی کافی نسبت به منطقه ای که پروژه احداثمی شود داشته باشند گفت: باید شیوه واحدی را در بحثتملکات به کار گیریم.

به گزارش ایلنا، محمد دلبری در جلسه تملکات پروژه بلوار پیامبر اعظم(ص) با بیان اینکه ما تمامی اختیارات را در این زمینه به معاونت مالی و اقتصادی داده ایم، افزود: باید بخشی مجزا برای بحثتملکات پروژه ها در نظر گرفته شود که تمامی امور مدیریتی در این زمینه اعم از اولویت بندی املاک، مدیریت اوراق مشارکت و غیره در زیر مجموعه این بخش در نظر گرفته شود.

وی در خصوص تملکات پروژه بلوار پیامبر اعظم(ص) افزود: باید از تجربیات افرادی که سابقه فعالیت در این پروژه را دارند استفاده کنیم.

دلبری در ادامه با اشاره به اینکه در تصمیمات نهایی نباید اختلاف نظری وجود داشته باشد، اظهار داشت: متولی قرار دادن یک بخش واحد در زمینه تملکات باعثمی شود تا تفاوت قیمت در بحثخریداری املاک همسطح از سوی شهرداری پیش نیاید.

در پایان جلسه مقرر شد، به دلیل اهمیت بالای موضوع تملکات در هفته یک جلسه درباره گزارشات عملکرد تملکات شهرداری برگزار شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز