خبرگزاری کار ایران

استاندار قم:

تا کنون ۲۵۰ میلیارد تومان خرج منوریل قم شده است

asdasd
کد خبر : ۱۶۹۹۶۹

بخش قابل توجهی از تجهیزات مونوریل خریداری شده است / از ظرفیت دولت و مجلس برای تامین اعتبار کامل پروژه ی منوریل قم استفاده خواهیم کرد / حمایت از سرمایه گذاری بخش خصوصی در شهر قم ضرورت دارد / زائرپذیری قم عامل مهمی در جذب سرمایه گذاری و اشتغال جوانان است.

ایلنا: استاندار قم با بیان اینکه بخش قابل توجهی از تجهیزات مونوریل خریداری شده است، گفت: تاکنون ۲۵۰ میلیارد تومان برای پروژه ی منوریل هزینه شده است.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام والمسلمین محمدصادق صالحی منش در جلسه رسمی شورای اسلامی شهر قم که با حضور اکثریت اعضای این شورا برگزار شد، با بیان این که اعضای شوراهای اسلامی به عنوان نمایندگان مردم قم در تصمیم گیری و دفاع از حقوق ایشان اهتمام ویژه ای دارند، بر وحدت اعضای این شورا برای پیشبرد امور تأکید کرد.

استاندار قم با تاکید بر اتحاد و همدلی اعضای شورای شهر در تصمیم گیری ها افزود: اگر همه اعضاء همدل و با هم متحد و اجماع داشته باشند، کارها با قوت بیشتری به سرانجام خواهند رسید.

وی ضرورت حمایت از سرمایه گذاری بخش خصوصی در شهر قم را مورد تاکید قرار داد و گفت: توقع بخش خصوصی این است که مسولین کمال همکاری را با آنها داشته و زمینه را برای آن ها تسهیل نمایند.

مقام عالی استان با بیان اینکه طی سالهای اخیر تحول عظیمی در عمران و ابادانی قم بوجود آمده است اظهار کرد: اگر چه کاستی ها در قم کم نیست، اما تلاش برای توسعه و پیشرفت همه جانبه شهر مقدس قم در مسئولین استان بسیار برجسته است.

حجت الاسلام والمسلمین صالحی منش در ادامه با اشاره به موقعیت شهر قم به عنوان مرکزیت اسلام جایگاه ویژه ی آن در بین شیعیان تصریح کرد: وجود بارگاه ملکوتی حضرت معصومه و مسجد مقدس جمکران در قم باعثشده است که خیل عظیمی از زائران در طول سال به قم سفر کنند.

وی زائرپذیری قم را عامل مهمی در امر جذب سرمایه گذاری و اشتغال جوانان دانست و افزود: مجموعه مدیران استان باید از این موقعیت ممتاز بیشترین استفاده را ببرند و شرایط را برای اقامت بیشتر زائران و مسافران فراهم نمایند.

استاندار قم همچنین با اشاره به شرایط جغرافیایی و حجم سفرها به شهر قم، توسعه و تکمیل خطوط ریلی را از ضروریات آن عنوان و تصریح کرد: تاکنون ۲۵۰ میلیارد تومان برای پروژه ی منوریل هزینه شده است.

حجت الاسلام والمسلمین صالحی منش با بیان اینکه بخش قابل توجهی از تجهیزات اصلی منوریل خریداری شده است، به کسری اعتبارات مورد نیاز این پروژه اشاره کرد و افزود: از ظرفیت دولت و مجلس در راستای تامین اعتبارات مورد نیاز استفاده خواهیم کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز